Vi deler det meste så her kommer det intime spørsmålet!!! :)

LilleBlinky

Flørter med forumet
Jeg har de siste dagene fått økt utflod, litt tykk hvit/lys gult....Er dette normalt? Vanlig? ikke noe å bekymre seg for? Fint om noen kan dele erfaringer. Setter jo spørsmålstegn ved alt nytt...Jeg har ikke noe ubehag nedentil....:)

Jeg har hatt det du forklarer siden jeg fant ut jeg var gravid=) hver gang jer er på toalettet er det litt på papiret=) Om det var til noe hjelp=)

Jeg har det litt sånn innimellom jeg også!
Det er visst helt normaltemoticon

Æsj, her og !! Var ikke sånn med nr.1, så synes det er  litt ekkelt nå, men er jo normalt da.. Føsj..

Tusen takk :) Ja det er til god hjelp og vite at det er normalt og at flere har det :) En mindre bekymring og mer glede:) Tusen takk for at dere deler med meg :)

Jeg har også økt utflod, nesten som at kroppen skulle vært "tent" til enhver tid :p

hadde dette forrige svangerskap og til en viss grad nå. Snakka med legen min sist om det, og det var visst helt normalt så det er ingenting å bekymre seg for 

Syrine skrev:
Hadde det sånn gjennom hele forrige svangerskap, og har det nå og...

mia1986 skrev:
Jeg har også økt utflod, nesten som at kroppen skulle vært "tent" til enhver tid :p

Bra sagt. Det var det jeg tenkte også

Jeg har hatt økt utflod etter at jeg ble gravid. Og for første gang i går fikk jeg ekstra mye på papiret, slik man får når man har eggløsning. Og det var litt mørkere farge på den enn ellers. Annerledes farge. Men bra å høre at andre og har det slik :)

Back
Topp