vi bytter bank

Apeloffen

Forumet er livet
steike det blir deilig[:D] Har jo vært oppe i tett over 14000 på huslånet i vinter. Nå skal vi bytte bank, og kommer ned på 8500 i mnd ca[:D] Guuud det skal bli deilig. Har det nå på 25 år, men skal ha det over 30 år nå da. Sparer over 2000kr i mnd.

Gleder meg til å endelig få litt mere penger å rutte med[:D][:D]

ja,det lønner seg faktisk å bytte bank..og evnt ta lånet over flere år..kan jo hened dere faktisk har betalt ned lånet innen 25 år uansett...og så greit med de ekstra pengene i mnd...

Vi betalte 16400 på det meste for noen mnd siden og nå er det nede i 13000, dette i samme banken da og nå skal renta gå enda mer ned

ja det blir digg. Kjpt når det skal være sånn at endene såvidt møtes hver mnd[&o] Nå kan man jo faktisk begynne å spare litt også, og kunne bruke litt penger på seg selv også...[:)]

ORIGINAL: hønselovisa og egget

hvem bank har dere da?vi fikk oss fast rente i går vi, og det er deilig den er på 3,6:)

Oi, det var billig fastrente [:)]
Kanskje man burde begynne å tenke på det snart.

Kommer godt med det![:)]

Vi holder også på å bytte bank. Så nå blir det 3000,- ekstra å rutte med i mnd. (Var 11500, nå er det 8500)
Kortere nedbetalingstid (25 år) og mer i avdrag i mnd. Deilig![:)] I tillegg satte banken ned renten med enda 0,5 prosentpoeng, så da blir del vel lavere enn 8500 også snart[;)]

hvem bank har dere da?vi fikk oss fast rente i går vi, og det er deilig den er på 3,6:)

har sparebanken narvik nå. Gubben sa den kom nest værst ut på 177 banker[&:]
Nå går vi over til sparebank1...tror jeg[:D] Får renta på 4,5 tror jeg han sa. Den banken vi har nå satte ikke renta ned nå sist[8|]
Men vi skal ha litt is i magen og vente til neste rentemøte, for så å evt binde 60% av lånet.

Skal vi også ut og gjøre nå - måtte bare vente til gubben fikk ny jobb....[8|]

Vi har sandnes sparebank og de er mannedyre!!! MEN problemet er at lånet vårt er godt over 3-gangen og da er det ikke så mange banker som ønsker å låne ut til oss rett og slett. Får håpe det faktum at vi har klart lånet med den renta som har vært nå, i 1 år - hvorpå det bare er 3mnd hvor begge har vært i full jobb (og ingen av oss har hatt rett på dagpenger når vi har vært hjemme)- og gubben har steget 170 000 i lønn...så da BØR de forstå at vi klarer å holde lånet liksom....

i disse tider er det sikkert ikke noe prob nates mamma:)

er litt sånn småskummelt med banker syns jeg hehe.. vi hadde lokalesparebanken her, den suger.. så hadde vi nordea, men de var jeg ikke fornøyd med, nå har vi dnb og det er topp!

Tror det blir DNB på oss også - fremdeles mange som er skeptisk til lån over 3-gangen, men DNB pleier være OK. Vi hadde de tidligere også, men byttet bank pga jobben til gubben...men nå har han jo som sagt skiftet jobb, så jeg skal inn til uka og høre om mulighetene for å bytte tilbake....Vi fikk tross alt 1mill i lån i DNB når vi begge var studenter, og har alltid hatt et ryddig forhold til de[;)]

det er vell en slags regel bankene holder seg til, at folk får låne tre ganger inntekten sin.
Tror vi lånte over vi også.. men bare litt.

Back
Topp