vi bygger hus

Mirakel nr. 3

Elsker forumet
Vegger, tak, vinduer og rågulv inne er på plass, men nå begynner alt innvendig... Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang jeg, og trodde aldri det skulle være så mye å tenke på allerede nå, som elektrikeren spurte meg om, hvor vil du ha stikkkontaktene.... Hvordan i all verden kan jeg vite det allerede nå [:-][:D]
Huset er på 330 kvadrat, noen som har noe gode tips å komme med [;)][:)]

Alle tips mottas med takk [:D]

Dette er vel noe du må finne ut av selv..:) Med tanke på stikkontakene er det bedre å ta noen for mange enn for få når man først er i gang. Ikke så gøy med lange skjøteledninger rundt om i huset. Prøv å forestill deg hvor tven skal være..Der er det kjekt med et par stykker til tv,anlegg,osv

ORIGINAL: Shopoholic

Heller for mange enn for få [:)]

Ja, det er klart [:)]  Men har dere noen andre gode tips å komme med... har alle soverom i loftsetg. + hovedbadet, så er det stua og kjøkken i 2 etg. vaskerom og tvstue og div i 1 etg.

Vi har ikke bygd da.. men totalrenoverte ett tidligere sted vi bodde.. og måtte da legge opp nytt elektrisk.. og da var det mange ting jeg ikke tenkte på som jeg kanskje burde..
Nevner noen ( vi hadde noen av de her også altså.. bare nevner de jeg kommer på i farta jeg som man må ha syns jeg)

* på hver side av dobbelsenga, til leselampe.
* Der sengene skal være på barneromma...
*ved vinduer.. til adventstaker og til panelovner
* ved vifta på kjøkkenet.. veldig greit å kunne steke vafler under vifta.. ville hatt mange stikk kontakter på kjøkkenet..
* flere bak evt tv benk
og litt her og der til støvsuger
og en i gangen
¨

og ett annen ting.. jeg ville lagt spotter over alt.. vi hadde spotter i alle rom utenom soveromma i vårt forrige hus... og jeg savner det!! Vi skal ha det her også.. må bare vente til lommeboka fylles litt opp.. og det ser ut som tar litt tid.. for i dag oppdaga vi noe fukt på en plate i gangen.. :/

Back
Topp