Vi betaler for plassen å derfor skal den brukes

Kengu

Forumet er livet
VIP
Ei jeg kjenner snakket om fri fra bhg.
Hun sa da at hun betaler for plassen å da skal den brukes også, så hennes barn fikk ikke mer fri enn de ukene som var pålagt.


Tenker dere sånn eller får barna fri mer enn de 3 ukene som er pålagt?
 
Jenta mi får fri når jeg har fri (er lærer). Syns det er superkoslig å ha henne hjemme sammen med meg i feriene[emoji4]
 
Storesøster får fri når det passer seg, og nå er jo reglene sånn her at har man fri skal ungene også ha fri, men ville hatt det sånn uansett.

Så ikke noe vi betaler for plassen derfor skal den brukes.
 
Virker som om det er mange som tenker sånn... Men mine får fri utenom også, de trenger fri innimellom de også.
Men det er vel mer enn 3 uker som er pålagt? Viss ikke syns jeg forferdelig synd i de barna som må være hver eneste dag utenom. Her er bhg stengt til sammen 4 uker i året :)
 
Nei, men hendte hun var i bhg selv om vi hadde fritt. oftest var dette av eget ønske, for det var jo der det var noen å leke med. Så da tok hun en kort dag i bhg.
 
Uff da. Trist tankemåte.

Her har ungene fri 6 uker på sommeren, høstferien, juleferien, vinterferien, påskeferien og gjerne noen uker utenom.
 
Nei slik tenker ikke vi. Vi valgte 100% plass fordi vi da selv kunne bestemme når hun får fri, og her har vi korte dager og mye mer fri enn de obligatoriske ukene.
 
Min får fri utenom også :) Men har ikke akkurat dårlig samvittighet hvis vi velger å ha han i bhg i påsken eller romjula, f.eks. :)
 
Bruker den ikke fordi jeg har betalt for den. Men har valgt full plass fordi jeg trenger det til min. Får fri når vi har mulighet.
 
Har 100% plass selv om jeg er hjemme, men han har fri når vi ønsker det og når vi ser han trenger det.
Fri i alle ferier og omtrent hele sommeren ;)
Ønsker jo å tilbringe mest mulig tid med han, samtidig som han koser seg i BHG når han er der.
 
Nei, gud bedre.
Her har vi ham hjemme så mye som mulig, selv om han storkoser seg i barnehagen.
Vi gjør alt til hans beste, ikke til vårt, eller lommebokens..
 
Syns det er en teit tankegang. Ærlig talt, her er det tydeligvis økonomien som styrer litt for mye. Sånt bryr ikke jeg meg om.
 
Min får fri utenom også :) Men har ikke akkurat dårlig samvittighet hvis vi velger å ha han i bhg i påsken eller romjula, f.eks. :)

Samme her [emoji4]
Tenker og vet at han koser seg mye mer i BHG enn her hjemme med meg, som feks no i påsken, han var i går men hentet han rundt ett og reiste til Mommor, og han er i dag men tatt fri i morgen [emoji4]
 
Fikk fri når det passa. Normalt jobba jeg jo. Men hadde ca en dag fri i uka. Da tok vi gjerne fri da for å kose oss. Mannen hadde fri i andre sammenhenger. Og da har han hatt de hjemme i jula, vinterferie, påskeferie og litt slikt.

Godt med kosedager også :) Om det var noe spesielt i bhg den dagen jeg hadde fri, fikk hu være i bhg da. Men fikk jo plan over mnd :)
 
Jeg er hjemmeværende så hu får fri når hu vil. Men hu begynte 1.3 og har kun vært hjemme 2 dager og blir nr 3 i morgen. Hu vil være der. Skal ha 5 uker i sommer som er planlagt pga fars ferie. Men skal vel ha noe mer. Jeg tar gjerne med meg begge to på hytta alene.
 
Uff da. Trist tankemåte.

Her har ungene fri 6 uker på sommeren, høstferien, juleferien, vinterferien, påskeferien og gjerne noen uker utenom.
Enig med den og her har ungene fri så mye som mulig, men er i full jobb begge 2 og da begrenser det seg jo litt da. Hvordan får dere til å ha så mye ferie??
 
Uff da. Trist tankemåte.

Her har ungene fri 6 uker på sommeren, høstferien, juleferien, vinterferien, påskeferien og gjerne noen uker utenom.
Ja synew også det var trist

Samme her, hadde heller ikke fulle uker eller fulle dager
 
Han får fri så mye jeg har mulighet til, skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å gi han like mye fri som søstra hadde. Men den gangen jobba jeg natt/turnus og det gjør jeg ikke lenger.
 
Enig med den og her har ungene fri så mye som mulig, men er i full jobb begge 2 og da begrenser det seg jo litt da. Hvordan får dere til å ha så mye ferie??
Skift og deltid:)
 
Back
Topp