Vi begge er gravide

beate82

Betatt av forumet
Haha dette var gøy,fant ut at min lille chihuahua å er gravid,Skal si det blir fult opp her i huset nå..Hennes kommer i april,så da har jeg jo noe å kose meg med fram til det er min tur..

Jeg har hun bare til kos jeg da.Ja hun er veldig liten,men det går greit.Nå merker hun at jeg er gravid så da skal hun bare ligge på fanget mitt.di kan få fra 1 til 9 valper,men første kullet er det fra 1 til 5

ååååå så skjønt[:)] Tenkte plutselig på hvor små hvalpene må bli... Ntååå[:)]
Du må legge ut et bilde på bv når de kommer.
Lykke til med begge sitt svangerskap.[;)]

Næææh, så koselig da! Har du ikke bilde av den lille snuppevovven? Har innerst inne lyst på en chiuauauaua... Hva koster en sånn liten skapning egentlig?[:)]

åhh de er jo så søte da, vil gjerne ha men sambo setter seg helt på bakbena[;)] synes det blir nok med to små... men vil gjerne se bilde

nååh, så koselig[;)]

Artig....da har du jo litt å fordrive tide med mens du venter. De er sikkert helt nyyyyydelige og skjønne når de er små(er jo så søte fra før også)!

Kos dere framover med graviditetene da!

M

hehe[:D] så morsomt da[:D]

Hei

Å så koselig!
Lykke til!

Har prøvd å legge ut bilde,men det står at det er for stort...hmmm

er det lang-håret du har eller?

[:D]Dagbarnet mitt skal ha babyer i mars!!! Hun er en liten sort puddeltispe da.... Verdens søteste- jeg har en stor slask av en blandings-hanne,og han pleier å fungere som far for hvalpene hennes[:D] Jeg skal jo ha baby i april, så denne gangen blir vi mammaer omtrent på samme tid[:D]
Her er lille gullet mitt,(som tror han er far til dvergpuddel-hvalper...)

Jeg har langhåra...

Back
Topp