-vi 2 vil bli til 3-

catnip

Glad i forumet
Ble så imponert over de andre dagbøkene her inne, så da er det vel bare og prøve seg litt forsiktig fram da vel.. Meeeen jeg er langt fra verdensmester i å skrive, særlig når jeg må holde meg på et så anonymt plan som det jeg føler jeg må nå. Er annerledes med bloggen min, men jeg har jo ikke blogget om prøving på baby der da, ikke ennå.

Jeg er 29 år, bor sammens med mannen min. Vi giftet oss i sommer. Bosted er jeg ikke så veldig interesert i å oppgi ennå. Siden det faktisk ikke er noe flertall fra våre daglige omgivelser som vet at vi nå har begynt å tenke på å få barn. Hvertfall ikke at vi arbeider med saken så godt vi kan[;)]

Og da har dere sikkert forstått at jeg holder meg inne i FS forumet, hvor jeg er den som kommer med de merkverdigste og ofte mest innlysende spørsmålene, føler jeg hvertfall...og da får jeg litt hjeeeeelp jeg må gjemmemeg panikk.... følelse når jeg har spurt om noe, og liker godt den smileyen der man gjemmer seg bak sofaen. Selvom dere forsikrer meg om at det er ikke så dumt det jeg spørr om som jeg tror det er.
Dere er så skjønne så

men jeg kommer fram igjen altså.

Og per. dags dato.

PP 1    (dersomjeg har forstått systemet rett[8|])

Nå sitter jeg og prøver og øve inn 1. stemmen på sanger til julekonser, som ikke er så alt for lenge til.
Mannen sover som en stein. ( Snorker steiner foresten? Viss ikke er noe galt[8|]).
Selv sitter jeg søvnløs som vanlig. Ja,ja, godt det er helg hvertfall. Og at jeg ikke har noe på
agendaen før halv 2 mandag,eller var det kl 13:00.. sjekke det senere. Forflyttning av arbeidsplass,
blir spennende og litt skummelt, men jeg hopper i det [;)]

Om jeg bruker smileyes'ene feil, ha litt tolmodighet med meg. Lærer nok det også etterhvert[:)]

Gratulerer med dagbok og masse lykke til på ferden[:D]

Se her ja!! Denne skal jeg holde et øye med[;)]

Gratulerer med dagbok!![:D]

Og husk at INGEN spørsmål er dumme!![:)]

Håper det klaffer for dere fort!![:D][:D]

Møtet fra helvete på jobb  idag, enkete er bare så finner rett og slett ikke noen ord for det egentlig.
Skal da bytte arbeidsted.

Jeg har hvertfall ryggrad til å si i fra når jeg ikke aksepterer og bli behandlet slik,
takk for steg 2 i arbeidsprossessen med ak og ab med nav.

Nytt møte i morgen.

Så får man bare se hva fremtiden bringer.
Ny jobb, men jeg holder meg innen SSS. Er der jeg hører hjemme!

Er foresten ekstremt trøtt for tiden, håper bare jeg er litt mere våken snart.

Er så forbanna frustrerende å ikke få sove[:(]
Jeg blir helt utkjørt.

Hva pokker skal jeg gjøre liksom???????
Har fått null søvn hittil i natt og klokka er 05:06[&o]

Var veldig trøtt og slapp i går kveld,
men søvn funker ikke for meg nå,
og jeg trenger det så sårt. (Det gjør vi jo alle!)

dersom ikke noe tr greier har dukket opp i morgen,
så skal jeg teste!
kjenner jeg blir dritnervøs.... hva i allverden har jeg begitt meg ut på???
nervepirrende altså, bare så det er sagt!!!

spennende...masse lykke til...[;)]

gjenntar megselv,
jeg er ganske så nervøs. Og det at jeg er nervøs kan jo bety at kroppen spiller meg et puss, og at alt jeg føler på er 100% psykisk....
Tenker den er vel negativ....men hvordan reagerer jeg????

Noen som kan fortelle litt om det? (dersom dere vil? ingen tvang,
så absolutt ikke)

ORIGINAL: Lambi`83

No pressure altså, men har du testa enda eller?![:-][:D]

Ja, testa g-testfodri jeg føler meg veldig usikker på ikm.
den ble negativ.

testet el- nå i kveld, den ble vel så positiv som den kan bli rett og slett.

Så nå er jeg skikkelig forvirra *sukk*

Var  jo hos legen i dag, eller igrunn i går blir det, siden klokka har passert 24:00.
Var der pga. halsen og stemmebåndene har ikke vært bra på tja er det hvertfall 2 uker da.
Og det er ikke lenge til julekonsert. Og MÅ ha stemmen klar til da. Kan ikke risikere da og
ikke kunne synge. For 2 uker siden da jeg hadde sangtime, så fikk jeg faktisk ikke lov å synge for sangpedagogen min. Da så vi på notene til konserten, det blir jo 3 stemt da. Så fikk jo litt følelse av min stemme. Som er 1. stemmen. Dæven det er gaaaanske høye toner her og der altså.
Så krysser alt jeg har for at stemmen er klar til onsdag og felles øving.
Fikk noe antibiotika som har fungert kjempebra før.

Ellers fikk jeg henvsining til gyn. eller er vel egentlig en fornærmelse og bare si gyn.
Siden han er *kommer ikke på den fulle tittelen* er på tide å få ta den gjevnlige sjekken
man oppfordres til å ta uansett så. Og siden det hadde vært han som skulle ha gjort det uansett
like greit å ta det før frikortet går ut, siden det er privatpraktiserende sykehus med sånn avtale med NAV,
skjønt nå går vel avtalen mot HELFO ikke nav lenger. Liten egenandel må jeg nok ut med.
Men det er verdt det.
Legene på det offentlige sykehuset her, er ikke akkurat av de skarpeste knivene i skuffen
har jeg fått erfart, fra tidligere[&o]
De gjorde mye rart i en periode, der det var en annen problemstilling.
Og ei venninne spurte meg "Er du sikker på de er leger? Har du bedt om å få se cv'n?"
Jeg lo godt da ja, enda jeg var utrolig dårlig....

Satser på å få orden på søvnen nå, har bytta sovemedisin fra en sterk type,
til en mildere en, som jeg også kan bruke senere, altså under svangerskap,
og godt er det med mine søvnproblem.

Signerte sluttrapporten på jobb i dag.
Så nå er det ut i det VIRKELIGE arbeidsliv,
uten de så alt for beskyttende rammene rundt arbeidsdagene.

HR-konslulenten takket for sammarbeidet, ønska meg lykke til videre.
jeg takket også for det hun har gjort for meg, og sammarbeidet.
HR-konsulenten sa at hun håpte det gikk bra med jobb nå.
Jeg svarte med: " Sjekk skattelistene om 4 år du, så ser du at jeg tjener mer enn deg".
Og det kan være reelt det, ingen vet hva morgen dagen bringer eller fremtiden for den del.
Jeg valgte og slutte i den praksis plassen jeg hadde nå, for jeg finner meg ikke i
og bli urettferdig behandelt ect. er glad jeg har ryggrad nok til å si i fra at. Dette godtar jeg ikke!
Så da er det på tide og gå videre til neste steg i attføringsløpet[;)]

vel, dette var oppdatering og tanker i natten fra meg.

ser det er stille i fjøset, så det betyr vel forhåpentligvis at dere sover jenter,
og bra er det.
Mon tro omjeg skal vekke kjære for litt kos???

Mulig jeg spør om mye dumt, men jeg har lært noe i dag.
Tjohoo!
Dersom man er gravid, så skal man unngå feks bedøvelse
med tannlegen hvertfall de 3 første mnd pga adrenalinet.

Jeg spurte han nemelig, hvordan det funka med tanke på
bedøvelse og graviditet.

Så da lærte jeg det.

fikk meg en liten "åpenbaring" her :   http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22526243

Håper inderlig dette er rett hos meg altså,
og at det er sånn at jeg ikke har skjønt dette før.

såååå tiden fram til x-faktor er booket hehe
gubben kan bare glemme senkveld, og nytt på nytt og golden goal i kveld altså.
Virkelig!!!

*ler*

trodde virkelig jeg skulle bli bedre av luftveisinfeksjonen når jeg begynte på den kuren,
men NEIDA...jeg har blitt værre. Ganske rart i grunn, har tatt samme rottegifta før når
jeg har hatt det,og da blitt bedre alle rede etter 2 dager hver bidige gang.

men ikke nå nei[>:]

jeg er helt skutt!!!

jaaa.... jeg har tr, og skal til gyn på torsdag.
er ikke det festlig vel..

"kjære tr'guder... la den værste bøldningsprossessen være over til da!
Amen"

Det var da noe voldsomt til el-smerter, sa kjerringa. Og dro gubben med seg inn i senga...[8D]

Så så mye fornuftig har jeg og skrive i dag[&o]

ORIGINAL: catnip

Det var da noe voldsomt til el-smerter, sa kjerringa. Og dro gubben med seg inn i senga...[8D]

Så så mye fornuftig har jeg og skrive i dag[&o]

og konstanterer at smertene ikke blir bedre akkurat! AU!

Back
Topp