Er en stund siden jeg selv var medlem der, men vektklubben var fenomenal for min del :) (og jeg er tilbake der igjen etter ammeperioden en gang :-P)
Husker at jeg byttet ut brødskivene med knekkebrød! Jeg spiste to knekkebrød til frokost (med en halv t-skje smør) med feks en t-skje leverpostei og drakk ett glass juice (må ha juice til frokost, klarer ikke vann akkurat da..)
Så spiste jeg heller en brødskive til lunsj og en frukt, men drakk vann (drakk vann, eller noen ganger cola light resten av dagen).
Middagene da laget jeg samme som før vektklubben, bare i større grad mer frukt og grønt, men jeg byttet ut alt med så lette produkter jeg kunne finne (revet ost kjøpte jeg synnøve ekstra lett som jeg rev opp selv, ekstra lett rømme, karbonadedeig istedet for kjøttdeig osv..) og sørget for å holde meg til bare en porsjon (hvis du ser på vektklubben har de mange ca beregninger av porsjoner som er kjempe greit å få med seg), ikke mer.
Jeg skulle som deg ha rundt 1300kcal, og noen dager hadde jeg faktisk kcal til overs til en sjokoladebit eller lignende, og jeg kjøpte mye sånn snack a jack for å stille søtsuget :)
Mat jeg laget ofte, som feks frokosten og middagene, laget jeg egne menyer av, slik at jeg slapp å legge inn ting for ting hver gang :)