Vg-vektklubb.no

cilimor

Glad i forumet
Noen som har vært eller er medlem her??
Hvordan virker det og har du fått de resultatene du ønsket??
Prøver liksom å ta av litt,men med tre unger og lite motivasjon for tiden går det ikke så bra[:(]!Trenger nok litt hjelp og lurte på om dette kunne vært noe!

Jeg er med der! Har gått ned 12 kg. [:)]
Hvordan det virker... Tja.. De regner ut hvor mange kalorier du skal spise for å gå ned så mange kg på så lang tid som du vil. Så legger du inn alt du spiser og drikker i dagboka sånn at du vet hvor mye du kan spise (dette tar en del tid og jeg slurver mye med det. Kremt...) Hver uke legger du inn vekta di. Så er det mange andre funksjoner som kurver over vektnedgang, menytips, forum osv.
Jeg er veldig fornøyd og har jo gått ned ganske mye. Jeg trener tre ganger i uka, så det er ikke bare maten som gjør det da.
Bare spør om det er noe du lurer på! [:)]

Wow 12Kg!!!!!Du må jo være superflink!!!!Kanskje dette er noe jeg bare må gjøre dersom jeg vil gå ned i vekt!

Tusen takk! [:)] Jeg måtte bare bestemme meg for å gjøre noe, for i januar var jeg tyngre enn noen gang. Trivdes ikke i det hele tatt med å være slik!
Du klarer det helt sikkert bare du bestemmer deg for det. Også må du huske at du ikke skal slanke deg, du skal endre livsstil. [:)]

Har ikke noe erfaring, men har hørt mye bra om den.
Vurderer å melde meg inn selv, må ned fem kilo til jul så julematen ikke kommer i tillegg til det lille ekstra jeg har nå. Hehe.

Back
Topp