VG sin vektklubb

Mallory Weiss

Forelsket i forumet
Noen som har prøvd denne? Jeg skal ned noen kilo, men sliter bittelitt med å finne ut hvor mye jeg kan spise av ting osv.

Jeg er med nå, syns det er genialt. Har aldri før følt at jeg har hatt så god kontroll på hva jeg spiser, og enda er det veldig sjelden jeg veier noe av maten jeg spiser. Trenger ikke å regne ut næringsinnhold i noe selv heller, det gjør dagboken for meg, så lenge jeg vet ca hvor mye jeg forsyner meg med. 

Vektklubb sin nettside anbefaler jeg på det sterkeste!! Jeg har selv vært medlem der og gikk ned fra 102-65 kg. Det er snakk om 37 kg :-D Og det er bare kjempe morsomt! ;-)
Registrer deg og prøv.. Kanskje bare 3 mnd. til og begynne med så finner du fort ut om det funker for deg!

2 Stjerner skrev:
Vektklubb sin nettside anbefaler jeg på det sterkeste!! Jeg har selv vært medlem der og gikk ned fra 102-65 kg. Det er snakk om 37 kg :-D Og det er bare kjempe morsomt! ;-)
Registrer deg og prøv.. Kanskje bare 3 mnd. til og begynne med så finner du fort ut om det funker for deg!

Wow, for et flott resultat! Gratulerer så mye, du har vært flink! :D

Takk for det :-) Ja, det har vært litt jobbing mot det målet, så er faktisk litt stolt over det ;-) Ser også selv hvor engasjert jeg blir når flere vil prøve å gå ned i vekt, for det er ikke bare, bare. Spesielt med noen små i hus ;-)

Må bare tipse dere - www.vektklubben.no til grete roede er gratis og (nesten) like bra som vektklubb.no.. Jeg bruker denne og det fungerer helt flott! Kan jo være en ide å prøve den før man betaler penger for vg's vektklubb...

Har vert medlem der to ganger, helt genialt! :D 
De har innmari mange gode oppskrifter der og menyforslag som er en fryd å følge.
Anbefales!! ;D

Hvorfor ikke prøvde Grete Roedes vektklubb?? Den er gratis, og bygger på noe av det samme... 
Jeg er veldig fornøyd med det, og vært litt av og på i over 1 år. Og når jeg ikke betaler er det ikke krise om jeg plutselig tar en pause! 
Skal bare ned 8-10 kg, og jeg føler man får nok av hjelp på Grete Roedes sin vektklubb når det ikke er så mange kilo... 

Anbefales! Ble medlem for et år siden, ville ned 8 kg etter nr.2. Ble kjempemotivert, fant mange gode tips og gikk ned det jeg skulle. Har holdt vekta etterpå fordi jeg lærte mye nyttig :) Var medlem i 6 mnd (aktiv i 4,5).

jeg er medlem der, vært det i to uker bare, første uka der, gikk jeg ned 1,1kg!

Syns den er kjempebra og man får en veldig god oversikt over hva man spiser, hvor mye kalorier man får i seg og hvor mye effekt treningen har. Den setter også opp et treningsprogram til deg, der du skriver inn hva du liker å trene, feks sykling, jogging osv... Så setter den opp et eksempel på treningsprogram til deg. Den foreslår også måltider og slikt.

Veldig lærerikt og det har endra mitt forhold og syn på kosthold og trening! Anbefales på det sterkeste!

Medlem. Anbefaler!

Back
Topp