VG i går..

Pivi

Elsker forumet
Sitter og tenker på mye... Og leste i VG i går at en baby sov alene på rommet sitt fra hun var 6 mnd.. Er ikke det normalt? Hvor lenge skal egentlig babyen sove på foreldrenes rom? Etter min mening ( dette sier jeg NÅ, uten at jeg aner hva jeg snakker om[:D])  er det vel en fordel at barnet venner seg til å sove på eget rom så tidlig som mulig?? Jeg blir vel av den typen som ikke vil annet enn å ha babyen ved siden av meg, men jeg tenker nå litt på hva som er det beste på sikt også da... Hva mener dere om dette?

Jeg har selv tenkt rundt ca 6 mnd for tilvenning til eget rom ,men jeg er like nybegynner som deg ...

Jøss, trodde det var normalt jeg... Men som du sier, det sier vi nå... Jeg kommer til å benytte meg av babycall,så det er mulig mitt lille knøtt forsvinner på eget rom etterhvert ja... Så er det ammingen da, kan jo hende det er en fordel å ikke ha for lang avstand mellom oss da, sånn at jeg ikke opplever det som å "stå opp" når jeg ska amme om natten... Jeg vet ærlig talt ikke, men tiden vil vel vise!!

Jeg trodde jeg aldri kom til å flytte Håvard på eget rom... men han fikk faktisk flytte når han var fem måneder han[8|]
Den største grunnen var at han er som mamman sin, sover lett og våkner av alle lyder. Han ble forstyrret av oss, og sov derfor bedre på eget rom. Jeg amma heller ikke på natta lenger da, for hadde jeg gjort det, hadde jeg nok ikke flytta babyen..

Men tiden får vise hvordan det blir denne gangen.

Sier selv inni meg at jeg vil flytte ungen inn på eget rom tidlig, men det får vel tiden vise[:D]

Jeg flytta mine to på egne rom myyye tidligere en det...
Babyrommet ligger rett over for vårt rom. Jeg har bare gode erfaringer med dette! Når du er nybakt mor sover du veeeldig lett og våkner bare barnet smatter litt [;)] Jeg er jo sånn alltid jeg da [8|] men.. Jeg har iallefall erfaring med at etter barnet har kommet på eget rom sover vi begge lenger, uforstyrret og mye bedre [:)][:)]