Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det "nappet" på en måte litt akkurat der og da, kjente ikke noe til det etterpå, bare blødde en del
Akkurat den nappinga dekket gyn her over med å be meg om å hoste da hun tok prøvene. Kjente det nesten ikke da. Avslutningen hvor hun skrapte med en sånn stekespadelignende greie, det sa hun at hun ikke hadde noen triks for, så det var litt ubehagelig, men helt fint holdbart det også.
Heldig du Tror hun "kløp" av en litt stor bit den ene gangen, for plutselig sa hun bare "oops", og så rant blodet. Passe uproft, egentlig, regner ikke med at alle er sånn...
Gruer meg sånn Men går vel bra det og som alt annet Liker ikke smerter sånn gynekologisk for jeg skvetter sånn. Haha. Skvettende smerter om man kan si det.
Jeg merka det nesten ikke engang jeg... men har en veldig forsiktig gynekolog og da. Og hun sa ifra at "nå tar jeg prøven", sånn at jeg i hvert fall ikke skulle skvetteGruer meg sånn Men går vel bra det og som alt annet Liker ikke smerter sånn gynekologisk for jeg skvetter sånn. Haha. Skvettende smerter om man kan si det.
Min gyn ber meg ta en ibux og en paracet en time før timen hvis jeg tror ting kommer til å gjøre vondt. Jeg har ikke gjort det du har gjort, men mye annet. Om det er psykisk eller ei, så har det hjulpetGruer meg sånn Men går vel bra det og som alt annet Liker ikke smerter sånn gynekologisk for jeg skvetter sånn. Haha. Skvettende smerter om man kan si det.