Vet vi har snakket om det før...

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Men når legger de små seg for natten?
Her har vi plutselig fått skikkelig rutine på lillemor. Hun er i seng til 1930, samtidig med storesøster.
Hadde aldri trodd dette for 1mnd siden!
 
Men når legger de små seg for natten?
Her har vi plutselig fått skikkelig rutine på lillemor. Hun er i seng til 1930, samtidig med storesøster.
Hadde aldri trodd dette for 1mnd siden!

Åttetiden :)
 
Ja vi hadde den rutinen vi også. Men plutselig vil hun ikke... Skjønner meg ikke på henne alltid :) så nå ligger hun alltid å kaver i vugga si frem til 22:00. Og krever to måltider fra 18:30-20:00. Utsultet jente!
 
Lillebror legger seg ca 17.30, litt for tidlig syns jeg, men da er han ferdig..
 
Legg seg kl 9 (bleie, pysj og pupp frå kl 8). :) ho har bestemt det sjøl! Så får vi sjå om vi klarar å få det til å bli tidligare etter kvart, men ingen hast..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Junior sovner senest kl 18.30, helt av seg selv :sleep002 Så da har vi like så godt startet med kveldsstellet ca kl 18.00 :happy:
 
Ca 19. Hun er ofte egentlig trøtt tidligere (vi sliter litt med dagsovinga), men prøver å ikke legge henn før. Jeg nekter å stå opp før 6 ;)
 
Prøver å holde henne våken til ca 19, så jeg skal slippe å stå opp gørrtidlig, men blir ofte litt før:) bader og steller seg for kvelden sammen med storesøster❤️
 
Ca 19 :) Her også er det vesla som har regulert det selv ;) Egentlig er hun klar for senga litt før, men prøver å drøye det til 19 så lenge det går, da hun nå for tida mener det er morgen veldig tidlig (ofte mellom 5 og 6). Jeg vil ikke at det skal bli enda tidligere, heller litt senere ;)
 
Prøver å holde henne våken til 19.00, noen ganger er det litt over, noen ganger litt før og noen ganger omtrent på klokkeslettet :p hun sover til åtte-ni og våkner til måltid rundt tre ganger ila natten. :)
 
Her er det fra 19:30 til 6:30 fra første natt etter fødsel. Luksus:)
 
Han sovner i senga ca kl 19.
 
Lillemor legger seg i sju- åtte tida. Noe over det og hun blir overtrøtt og klarer ikke roe seg. Hun har styrt det selv :)
 
Tar kveldsstellet ca kl 19, på samma tio så storesøster :)
E me heldige så tar han natt 20-20.30 :p
 
Her er han lys våken om kvelden, og egentlig resten av dagen.. Han er ikke fan av å sove, så det blir ikke natt før i 22-23 tiden.. Prøver å få lagt han rundt 20, men det går ikke :-(
 
Sniker fra november.. Når begynte barna deres å legge seg til normal tid? Lille her er nå 3 mnd, og det er umulig å legge henne før 00.00. Hun holder det ofte gående til 02-03 tiden.. I tillegg nekter hun å sovne dersom vi ikke ligger ved siden av henne. De få gangene vi har fått henne til å sove i 20-21 tiden har hun våknet etter en halvtime fordi vi ikke er i rommet sammen med henne. Begynner å bli litt slitsomt.. Vi har rutine der vi skifter bleie og har på pysj, så går vi på soverommet hvor hun får mat. Bad er det lite vits i, da hun bare blir mer våken av bad før leggetid. Hun må også sovne under måltidet for kunne sovne for natten.
 
Back
Topp