vet noen?????????

linitus

Betatt av forumet
jeg har hørt at første gang man går gravid er det stor sjanse for at man føder etter termin, å at andre gang er det sttørre sjans for at de kommer før termin.... også har  jeg også hørt at hvis første mann blei født etter termin så følger somregel andre mann i samme fotspor... hva har dere hørt om det?

.......har også hørt at det kommer an på hvordan din mor igjen har født.
Om hun har født før el etter termin!
MEN alt er individuellt, så teoriene er vel ingenting å belage seg på!!

ja det har jeg også hørt, men jeg har også hørt at hvis mora de hadde en grei kjapp fødsel så får jeg det også, å mamma tok meg med keiser snitt, men broren min var ute på 2 timer fra det hele starta, mens jeg lå i 31 timer når jeg skulle ha sønnen min, så det stemte hvertfall ikke... å broren min kom 1,5 mnd før tiden å sønnen min kom 8 dager over termin

Oi, 31 timer?![8|]
Så du gikk over forrige gang også du da?
Nei, som sagt teoriene ang fødsler og arvelighet stemmer ikke bestandig, så det er ikke så lurt å tro at det skal bli likedann med en selv!!

jeg fikk den første sønnen min 14 dager over termin, og han andre kom 1 uke før termin. blir spennende å se åssen det blir med neste mann.... når det blir aktuelt.

ORIGINAL: gira

Oi, 31 timer?![8|]
Så du gikk over forrige gang også du da?
Nei, som sagt teoriene ang fødsler og arvelighet stemmer ikke bestandig, så det er ikke så lurt å tro at det skal bli likedann med en selv!!

Jepp 31 timer, de var laaaaange også... men så er jo alt glemt når man får nurket opp på brystet da =)
Ja ja jeg gikk 8 dager over,  å håper jeg slipper det denne gangen, for det er så kjipt!!

Jeg har hørt at førsegangs fødende går oftere over tiden.
og neste man før tiden [8|]

Min første kom 2 mnd FØR tiden,
min andre mann viser ikke tegn til å komme,
har termin om to dager.

Hmm [8|]

Jeg gikk 15 dager over med første, og andre kom på termindato... mamma gikk også 15 dager over med meg men så gikk hun enda lengre med min bror... vi var i tillegg ganske store babyen, men mine har ikke vært så store, så der likner jeg faktisk svigermor som gikk over med første og fødte på termin med andre, og ungene hennes har heller ikke vært så store. Så jeg lurer på om dette ikke er litt avhengig av mannens gener jeg!
Bare synd hun ikke fikk tre for da hadde jeg kanskje hatt en viss peiling på når denne kommer...[8|]

Jeg venter første, og er altså 9 dager på overtid i dag. Min mor gikk 10-14 dager over med meg og mine søsken. Så det kan vel være det ligger litt i genene? + Svigermor gikk også 10 dager over med sine...

Såå... får vel denne overtiden fra begge sider[8|]

Jeg fikk fem uker før, mens mamma fikk meg tre uker før og svigermor fikk sambo fem uker før...Noe i det kanksje?[8|]

hmmm...
mamma gikk 14 dager over med meg og fikk søsknene mine 1-2 dager før og etter..
sviger fikk 4 dager over termin[8|][8|]

Back
Topp