Vet noen om en god diet ?

Bkno5689272

Blir kjent med forumet
De fleste her har sikkert fortsatt noen kilo igjen etter fødsel? Noen som vet om en god diet som faktisk virker?kan ikke trene pga smerter i ledene og har ingen energi pga time jern lagere :(
 
Jeg teller kalorier. Viktig å få i seg nok proteiner og ikke ligge i superunderskudd, om du vil gå ned minst mulig i muskler.
Brukte ofte my fitness pal og diett.no i begynnelsen når jeg telte, nå har jeg en perm med næringsinnhold på matvarene som vi bruker mest, og satt opp kostholdsplan med mange forskjellige middager, spiser som regel det samme til frokost, lunsj og mellommåltider :p
Jeg regner det på denne måten:
Vekt x 2,2 = vekt i pund
Vekt i pund x 14 = kcal for å ligge på samme vekt.
Trekker så ifra 300 for å ligge i underskudd, når det stagnerer gå ned litt til, ca. 100 kcal.
Brukte denne metoden når jeg skulle ned før jeg ble gravid, gikk fra 67 til 60 kg, selv om jeg spiste mer enn jeg vanligvis gjorde ellers. Nå ligger jeg på 2000 kcal, får da i meg 200 g protein, 200 g karbo og 44 g fett :)
Ble visst et langt innlegg, håper du skjønte hva jeg mente :p
 
Tusen takk for svaret :) skal prøve det jeg og :) har 10 kg som må vekk så få jobbe hardt med maten :) det bare sykt irriterende det st eg har så sykt lyst på søtsaker om kveldene :/ aldri vært sånn før...vet ikke om det pga at jeg fullammer eller hva...men det er helt sykt :(
 
Er den bra? Gikk du mye ned I vekt?
Jeg jeg gått ned 32 kg :) naboen min gikk ned 60 kg. Men er dyr diett,men helt allright mat osv.. Men du kan ikke slanke deg hvis du ammer for det sender avfallsstoffer til melken din som igjen den lille vil få... Jeg skal starte opp igjen etter jeg har født,men velger da å ikke amme
 
Herbalife :) Shakene og sjokoladebarene er kjempegod. Har brukt det i 3 år nå, gikk ned 17 kg da jeg begynte i 2012. Har hatt en pause mens jeg var gravid og ammet, nå skal jeg begynne igjen for har 5 kg å ta av før jeg når startvekten før graviditeten igjen :)
 
Jeg var veganer for noen år tilbake, og prøvde for morroskyld "rå/ raw veganer" og raste ned i vekt... 57 kg var jeg på, og jeg er 1.70 høy. Anbefaler det ikke, men kan jo nevnes :)
 
Back
Topp