Vet kjønn.

Chanti93

Glad i forumet
Julilykke 2023
Jeg er jo både her inne og i Jan pga menstermin er 26.01 og tidlig ul I uke 8 sa termin 04.02. Men tidlig ul nå i uke 13 + 4 sa termin 29.01 og at det er en pitteliten prins i magen min :) en liten Talak Severin :D

Må også si at jeg virkelig anbefaler Vivek Sethi på Lørenskog. Var hos Bærum gynekologene i uke 8 og følte vi bare gikk inn og ut osv. Her brukte vi god tid og han tok seg tid slik at han kunne bekrefte med 95% sikkerhet at det var en liten prins :) skal tilbake i uke 25 ca og en gang etter det også :)

Gratulerer m gutten <3 har selv to gutter og ønsker meg en til. Synes det er ekstra stas :-p

Så GØY at du har fått vite kjønnet allerede!! Gratulerer med en liten gutt i magen! Hihi :)

Gratulerer med en gutt :)
Så gøy at du har fått vite kjønnet allerede.

Når det gjelder ultralyd, er vel dem veldig tidlig i svangerskapet ofte korte. Det er begrenset hva man kan se ennå da. Jeg var på innvendig da jeg var 6+3, og varte kun i fem-ti minutter. Men supert at du var fornøyd med gynekologen. :happy:

Gratulerer med en gutt :)
Så gøy at du har fått vite kjønnet allerede.

Når det gjelder ultralyd, er vel dem veldig tidlig i svangerskapet ofte korte. Det er begrenset hva man kan se ennå da. Jeg var på innvendig da jeg var 6+3, og varte kun i fem-ti minutter. Men supert at du var fornøyd med gynekologen. :happy:

Men er en forskjell på å ikke gidde å finne grunnen til blødningene jeg har hatt osv. Så jeg har Vært hysterisk redd for at noe var gærent. Hadde hun funnet ut av det når jeg spurte så hadde jeg Vært fornøyd men det gjorde hun ikke. Så er fornøyd med at vivek sethi tok seg den tiden slik at jeg slipper å engste meg noe mer :)

Så spennende, gratulerer! Jeg skal også på ul når jeg er 13+4, så nå fikk jeg litt forhåpninger;) Hadde vært morsomt å vite kjønnet allerede nå.

Så artig, gratulerer♡

Back
Topp