Vet kjønn!!!

Snupz

Glad i forumet
11+0 ogkjempetydelig på UL.... At det går an!! :) aktiv liten krabaten med neseben og liten nakkefold, så da slapper jeg av. :)

wow, det var tidlig ja! 

Ser du skriver "med neseben". Det ble også gjort et poeng ut av at min hadde det på UL, men hva betyr det egentlig? Hun sa bare at det er et godt tegn og at ikke er alle har det..

Det er en gutt. Var så tydelig som det går an. ;) fikk bilde både i 3D og vanlig, der snabben tydelig syns i profil.... Hihihi. Det med neseben er at de fleste med trisomi ikke har det så tidlig, så det og nakkefolden til sammen gir godt grunnlag for å anta at HAN ikke har downs. Har navnet klart også, så nå er fødsel neste! :)

Gratulerer med en liten gutt!!  Jeg syns også jeg så en liten snopp på ul, men hun som tok ul`en ville ikke si noe om det... 

Oi, det var tidlig! :-) Blir så forbausa over denne teknologien jeg altså :p Alt går an! Gud så herlig det må være å få vite det allerede nå. Jeg dør etter å få vite det selv! :p Vil du ikke avsløre navnet da? ;-))

Gratulerer med gutt:) Det var tidlig du fikk vite ja!

Han heter Magnus. :)

Det deilige med å vite kjønn er at jeg føler jeg blir bedre kjent med den der inne, eller knytter sterkere bånd på en måte. Dette er nr 3, og har iallefall følt det slik med de to første.
Føler uansett ikke at kjønn er den største overraskelsen under fødselen, når jeg skal skvise ca 4 kg ut gjennom musa...... HEHEHE Så jeg er veeeeldig glad for å vite!

Han heter Magnus. :)

Det deilige med å vite kjønn er at jeg føler jeg blir bedre kjent med den der inne, eller knytter sterkere bånd på en måte. Dette er nr 3, og har iallefall følt det slik med de to første.
Føler uansett ikke at kjønn er den største overraskelsen under fødslen, når jeg skal skvise ca 4 kg ut gjennom musa...... HEHEHE Så jeg er veeeeldig glad for å vite!

Så fint navn :)
Og så gøy å vite kjønn så tidlig!!

Oj, de måtte hatt bra utstyr på den ulklinikken! Vi var også i uke 11 og småen sprikte godt med beina, men det var ikke sjangs å se hva det var :P 

gratulerer med overstått ultralyd :D bra alt stod fint til med den lille!   bare ta litt forbehold ang kjønn.... har hørt flere som har fått seg en overaskelse på ordinær ul, og ved fødsel :P    mener å ha lest en plass at kjønnet ser ganske likt ut på gutter og jenter såpass tidlig. Vil ikke være gledesdreper her altså :)

Gratulerer!! :)

(Men ville ikke kjøpt inn blått enda da.. Som sagt over her.. Det skal en dyktig gynekolog til for å se så tidlig.. eneste forskjellen på de da er vinklingen, ellers ser de like ut, tissetassen blir først lenger enn jentetuppen fra uke 12 og utover..googlet og lest masse om dette både med førstemann og nå, man blir jo veldig nyskjerrig når det stadig er tema :P Fant også statistikk på riktigheten av hva legene sa så tidlig fra en studie men husker ikke helt hvor jeg fant den hen.. eller helt hvor skillet gikk fra ca 50% riktig (som jo er forventet 50/50 sjanse) til når prosenten for riktig kjønn steg..)

Sylvia80 skrev:
Gratulerer!! :)

(Men ville ikke kjøpt inn blått enda da.. Som sagt over her.. Det skal en dyktig gynekolog til for å se så tidlig.. eneste forskjellen på de da er vinklingen, ellers ser de like ut, tissetassen blir først lenger enn jentetuppen fra uke 12 og utover..googlet og lest masse om dette både med førstemann og nå, man blir jo veldig nyskjerrig når det stadig er tema :P Fant også statistikk på riktigheten av hva legene sa så tidlig fra en studie men husker ikke helt hvor jeg fant den hen.. eller helt hvor skillet gikk fra ca 50% riktig (som jo er forventet 50/50 sjanse) til når prosenten for riktig kjønn steg..)

ja! jeg ble veldig veldig glad i jenta som lå i magen min i noen mnd! hun hadde navn og alt! men hun "døde" plutselig på UL! så fikk jeg en gutt istede gitt!

Back
Topp