Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg ikke er like heldig som med sønnen min å kasta opp i 9 mnd så Satser på at jeg slipper det denne gangen.Den kvalmen er slitsom! Heldigvis går den over om ikke så lenge. God bedring
Det er derfor jeg føler jeg ikke burde klage. Har allerede vært på do to ganger men får ikke opp noe.. Men hjelper på å spise litt. Men kommer fort tilbake.Så BRA du har symptomer enda! Du har all rett til å klage. Mennene kommer seg unna med litt kjeft og gråt mens vi tar alt det andre
Håper du slipper unna kvalmen etterhvert, tungt å ha det slik tenker jeg
Du må få klage så mye du vil synes jeg, hvorfor skal folk ha det til at graviditet er bare fryd og gammen fordi det kommer en baby på slutten? Vi kommer til å bli noen runde sugger på slutten så klag vei, skal ikke ha dårlig samvittihet for det. Folk klager på omgangssyka også og den varer bare i noen få dagerDet er derfor jeg føler jeg ikke burde klage. Har allerede vært på do to ganger men får ikke opp noe.. Men hjelper på å spise litt. Men kommer fort tilbake.
Krysse fingrene for deg.Jeg spyr- dag ut og dag inn.. Ligger nå i senga for uke 3, å er like jævli enda ( ja nå klager jeg for MÅ få ut frustrasjon her )!
Prøvd alt , blir ikke bedre.. Legen sa om jeg ikke får spist snart blir det innleggelse med drypp så baby'n får i seg det den skal.. Håper jeg slipper!!
Desemberbarn 2014 krysser fingre
Jeg spyr- dag ut og dag inn.. Ligger nå i senga for uke 3, å er like jævli enda ( ja nå klager jeg for MÅ få ut frustrasjon her )!
Prøvd alt , blir ikke bedre.. Legen sa om jeg ikke får spist snart blir det innleggelse med drypp så baby'n får i seg det den skal.. Håper jeg slipper!!
Desemberbarn 2014 krysser fingre