Vet jeg ikke burde klage

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Men guuuud så kvalm jeg er.

Uff, håper du snart føler deg bedre :)

Sammer her. Og god bedring!

Den kvalmen er slitsom! Heldigvis går den over om ikke så lenge. God bedring :-)

Den kvalmen er slitsom! Heldigvis går den over om ikke så lenge. God bedring :)
Bare jeg ikke er like heldig som med sønnen min å kasta opp i 9 mnd så :P Satser på at jeg slipper det denne gangen.

Så BRA du har symptomer enda! Du har all rett til å klage. Mennene kommer seg unna med litt kjeft og gråt mens vi tar alt det andre :)

Håper du slipper unna kvalmen etterhvert, tungt å ha det slik tenker jeg :)

Så BRA du har symptomer enda! Du har all rett til å klage. Mennene kommer seg unna med litt kjeft og gråt mens vi tar alt det andre :)

Håper du slipper unna kvalmen etterhvert, tungt å ha det slik tenker jeg :)
Det er derfor jeg føler jeg ikke burde klage. Har allerede vært på do to ganger men får ikke opp noe.. :( Men hjelper på å spise litt. Men kommer fort tilbake.

Det er derfor jeg føler jeg ikke burde klage. Har allerede vært på do to ganger men får ikke opp noe.. :( Men hjelper på å spise litt. Men kommer fort tilbake.
Du må få klage så mye du vil synes jeg, hvorfor skal folk ha det til at graviditet er bare fryd og gammen fordi det kommer en baby på slutten? Vi kommer til å bli noen runde sugger på slutten så klag vei, skal ikke ha dårlig samvittihet for det. Folk klager på omgangssyka også og den varer bare i noen få dager :)

Jeg spyr- dag ut og dag inn.. Ligger nå i senga for uke 3, å er like jævli enda ( ja nå klager jeg for MÅ få ut frustrasjon her )!
Prøvd alt , blir ikke bedre.. Legen sa om jeg ikke får spist snart blir det innleggelse med drypp så baby'n får i seg det den skal.. Håper jeg slipper!!

Desemberbarn 2014 krysser fingre

Jeg spyr- dag ut og dag inn.. Ligger nå i senga for uke 3, å er like jævli enda ( ja nå klager jeg for MÅ få ut frustrasjon her )!
Prøvd alt , blir ikke bedre.. Legen sa om jeg ikke får spist snart blir det innleggelse med drypp så baby'n får i seg det den skal.. Håper jeg slipper!!

Krysse fingrene for deg.

Skulle nesten tro det var en gutt du ventet. Jeg spøy hver dag i 9 mnd. Men var heldigvis ikke så ekstrem som deg.

Huff det får vi håpe du slipper, men får du ikke i deg noe må du nok det. Jeg også kasta opp døgnet rundt i 9 mnd forrige gang og fikk gutt:)

Nå e ikke min kvalme ille merker eg :-/ god bedring til dere andre!

Eg blir bare intens kvalm så eg ikke veit henn eg skal gjære av meg den tida.. hatt det bare totalt 5 dager ca.. e fælt der og da..men trur eg skal prøve å klage liiiitt mindre til mannen min nå ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp