Vet ikke om tipset har vært her før

Lille Snodig

Glad i forumet
men for dem som vil se bittelitt "freshe" ut etter fødsel, kan det være fint å ha med seg litt sminke i sykehusbagen. Veldig mange inkludert meg selv, blir veldig blodsprengte i ansiktet etter at trykkinga.
Hørt om flere sprengte blodkar for å si det slik.

Ikke det at jeg er veldig "sminkedokke" selv, men en føler seg rimelig uggen etter en fødsel ofte og da er det jo fint å kunne pynte litt på det som pyntes kan[8D]

[:D]thanx, hadde glemt å føye det opp på listen..
 syns mange av bildene av meg etter fødsel er horrible[>:]

takk for tipset[:D]
Jeg har tenkt på det og fant ut at jeg ikke trengte det, men når jeg leste ditt innlegg så kom jeg på at jeg alltid føler meg litt freshere (og da får man jo lett litt energikikk,) når jeg har på littegrann sminke[:)]

Har allerede pakket det ned ;) Ikke så mye da, har ikke planer om å sminke meg sånn som jeg gjør til fest akkurat ;p Men tror nok jeg vil føle meg litt fresh når det skal bli tatt bilder :)

enig..greit å freshe seg opp litt..blir kanskje litt besøk på sykehuset også :) og da er det kjekt å kunne føle seg litt vel..og ikke få bakoversveis når en ser trynet sitt i speilet :)

Har allerede pakket det ned.[;)] Men takk for tips.[:)] Jeg har en tendens til å bli veldig fort rød i ansiktet...så da er litt fondation og mascara kjekk å ha.[;)] 

Jeg er så forfengelig at jeg har som regel med meg sminka uansett[8D]

Det blir tatt endel bilder, så greit å ha på seg litt hvertfall[;)]

Back
Topp