Å ikke vite kjønnet. Vi visste ikke forrige gang og det var så spennende! Men nå er jeg såå spent at jeg ikke vet om jeg klarer å vente. Har bedt mannen bestemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo skje og det er jo helt greit siden vi egentlig ikke vil vite, hihi.Hehe. Hva hvis lille ikke vil dele nyheten enda?
Så flinke og tålmodige dere er Jeg har tenkt å spørre om det på OUL. Men hadde vært veldig gøy å få vite det i det barnet blir født, om jeg bare hadde klart å tøye nysgjerrigheten, heheBestemte meg før eg ble gravid denne gangen at vi ikke skulle vite denne gangen. . Så er lissom innstilt på det nå og ja..kjenner ingen behov for å vite. Kjekt å prøve begge deler ;-) mannen ville vite sist..og nå vil ikke eg så da får vi bestemt en hver hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Prøv da vel tihiSå flinke og tålmodige dere er Jeg har tenkt å spørre om det på OUL. Men hadde vært veldig gøy å få vite det i det barnet blir født, om jeg bare hadde klart å tøye nysgjerrigheten, hehe
Nææ, det får evt. bli neste graviditet for min del hihi.Prøv da vel tihi
Her blir det å si ifra før vi går inn til timen..så ho ikke spørr under undersøkelsen.. er så klart nysgjerrig, men har sååå lyst å ha overraskelsen der på den store dagen, så da blir det slik ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app