Vet ikke om jeg klarer det denne gangen :p

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Å ikke vite kjønnet. Vi visste ikke forrige gang og det var så spennende! Men nå er jeg såå spent at jeg ikke vet om jeg klarer å vente. Har bedt mannen bestemme :p

Hihi, vi er altfor nysjerrige til å klare det :p Men spennende og ikke vite da! :D

Hehe. Hva hvis lille ikke vil dele nyheten enda? :p

Eg hadde aldri klart å ikkje vite :P men sikkert kjempespennende då :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her også har jeg latt det bli opp til mannen siden jeg ikke klarer å bestemme meg :P Ville i utgangspunktet ikke vite, men er jo såååå nysgjerrig! :P Spennende å ikke vite da :)

Samme her, er meganysgjerrig, så har tenkt å spørre om det på UL den 27. juni :)

Synes det er sinnsykt imponerende å klare å holde seg :p jeg tenkte slik med nummer 2 at hvis det var en jente(gutt fra før) så ville jeg ikke vite med nummer 3.. Men nummer 2 var også gutt og da måtte jeg vite denne gangen også! Hehe.. Nok en gutt her! Så hvis det blir en nummer 4 må jeg nok vite da også! :p er jo ikke alltid de klarer se heller og da kan du jo tenke at det er bestemt for deg ;) jeg synes fødselen er spennende i seg selv, og å se hvem som kommer ut, enten det er gutt eller jente er jo spesielt enten man vet eller ikke ! Men nå har jeg aldri prøvd å ikke vite, må være en fantastisk opplevelse det altså :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg visste kjønnet med nr 1, 3 og 4. Visste ikke med nr 2 og skal ikke vite denne gangen.
Det som var kjipt med nr 2 da jeg ikke visste var at det ble keisersnitt og jeg havnet i narkose. Mamma var på sykehuset med meg for jeg var alene, så da jeg våknet og fikk vite kjønnet og skulle ringe mamma og annen familie og fortelle visste alle det allerede for mamma hadde sagt det :/ Så jeg var en av de siste som fikk vite hvilket kjønn jeg hadde fått.

Håper det blir anderledes denne gangen :) Om jeg skulle havne i narkose får hvertfall ikke mannen lov og informere alle før jeg er våken.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg gleder meg til å forhåpentligvis få vite kjønn :) siden sist gang har jeg lært meg å strikke, så har veldig lyst til å strikke noe til lille klumpen. Og har ingen forslag til navn enda, tror det blir lettere når vi veit om vi trenger navn til gutt eller jente. Og denne gangen har jeg endelig et barnerom jeg kan stelle istand :) sist bygde vi på barnerom, så rommet var ikke klart før mini var 4 mnd. Og så er jeg alt for nysgjerrig til å ikke vite :)

Det hadde vært veldig spennende og ikke vite denne gangen. Ei venninne av meg visste at det ble gutt med nr1, men de visste ikke med nr2, og det var den desidert mest spennende fødselen sa hun. Hun anbefalte meg virkelig til å ikke vite denne gangen, men jeg tror jeg er alt for nysgjerrig ;) Hvis babyen ikke vil vise seg fram på oul tar jeg det som et tegn, så da forblir det hemmelig fram til fødselen :p

Det høres så spennende ut! Jeg har veldig lyst å ikke vite.. Men tror ikke jeg klarer det. Hadde jeg hatt en gutt og ei jente fra før så skulle jeg ha gjort det :D

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jeg har forferdelig lyst å vite. Men gubben vil egentlig ikke. Er så nysgjerrig på hva som skjuler seg i magen min. Vil vite :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bestemte meg før eg ble gravid denne gangen at vi ikke skulle vite denne gangen. . Så er lissom innstilt på det nå og ja..kjenner ingen behov for å vite. Kjekt å prøve begge deler ;-) mannen ville vite sist..og nå vil ikke eg så da får vi bestemt en hver :-P hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bestemte meg før eg ble gravid denne gangen at vi ikke skulle vite denne gangen. . Så er lissom innstilt på det nå og ja..kjenner ingen behov for å vite. Kjekt å prøve begge deler ;-) mannen ville vite sist..og nå vil ikke eg så da får vi bestemt en hver :p hehe

Så flinke og tålmodige dere er :) Jeg har tenkt å spørre om det på OUL. Men hadde vært veldig gøy å få vite det i det barnet blir født, om jeg bare hadde klart å tøye nysgjerrigheten, hehe

Så flinke og tålmodige dere er :) Jeg har tenkt å spørre om det på OUL. Men hadde vært veldig gøy å få vite det i det barnet blir født, om jeg bare hadde klart å tøye nysgjerrigheten, hehe
Prøv da vel :-) tihi
Her blir det å si ifra før vi går inn til timen..så ho ikke spørr under undersøkelsen.. er så klart nysgjerrig, men har sååå lyst å ha overraskelsen der på den store dagen, så da blir det slik ;-)

Prøv da vel :-) tihi
Her blir det å si ifra før vi går inn til timen..så ho ikke spørr under undersøkelsen.. er så klart nysgjerrig, men har sååå lyst å ha overraskelsen der på den store dagen, så da blir det slik ;-)

Nææ, det får evt. bli neste graviditet for min del hihi.

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg må vite . Klarer ikke å vente. Visst det med begge de to andre og :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp