Vet ikke om jeg hører til her eller i desembergruppa

.Hønepøne.

Glad i forumet
Jeg får ulik termindato på de forskjellige terminkalkulatorene. Noen ser jeg har termin 30.nov mens andre sier jeg har termin 3.des. Alt regnet ut etter siste mens. Så vet ikke helt hvem jeg skal stole på.
Men håper det er greit at jeg henger litt på begge forumene, ihvertfall inntil jeg har fått fastsatt termin etter ultralyd:) ?
 
Jeg får ulik termindato på de forskjellige terminkalkulatorene. Noen ser jeg har termin 30.nov mens andre sier jeg har termin 3.des. Alt regnet ut etter siste mens. Så vet ikke helt hvem jeg skal stole på.
Men håper det er greit at jeg henger litt på begge forumene, ihvertfall inntil jeg har fått fastsatt termin etter ultralyd:) ?
Gratulerer med graviditeten :Heartred
Jeg får også opp forskjellige datoer på de forskjellige appene/kalkulatorene. Vet ikke hvorfor :confused004
 
Gratulerer med graviditeten :Heartred
Jeg får også opp forskjellige datoer på de forskjellige appene/kalkulatorene. Vet ikke hvorfor :confused004

Svangerskap beregnes forskjellig i ulike land, så hvis feks en eller flere av appene er utenlandske vil svangerskapet være kortere eller lenger enn det man har i Norge :)
 
Gratulerer! :D Det kommer nok an på hvor lenge de mener en graviditet varer. Normalt er det 40+3, men det varierer noe.
Har selv termin 26. nov, og kommer nok til å vere litt her og der jeg også. Mer motiverende å tenke termin i november da det er tidligere, men samtidig fødte jeg på overtid sist og det skjer sikkert nå også. Dessuten er det ikke til å legge skjul på at det er bittielitt kjipt å henge så langt bak de andre i gruppa :p
 
Gratulerer! Du er mer enn gjerne velkommen :Heartred Har selv beregnet termin 28. nov (før ultralyd), så kan fort bli desemberbarn på meg også :)
 
Gratulerer! Jeg har foreløpig termin 28. november, har tenkt tanken på at jeg egentlig hører hjemme på desemberforumet. Bare å vente til OUL og se :)
 
Gratulerer! Jeg har foreløpig termin 28. november, har tenkt tanken på at jeg egentlig hører hjemme på desemberforumet. Bare å vente til OUL og se :)

Ja tenker det samme selv. Men tror egentlig ikke jeg kommer til å føde i desember uansett, da jeg har på begge forrige født 5 dager før. Så tror nok det blir novemberbarn på oss :) men blir spennende å se når man får fastsatt termin!
 
Gratulerer! :D Det kommer nok an på hvor lenge de mener en graviditet varer. Normalt er det 40+3, men det varierer noe.
Har selv termin 26. nov, og kommer nok til å vere litt her og der jeg også. Mer motiverende å tenke termin i november da det er tidligere, men samtidig fødte jeg på overtid sist og det skjer sikkert nå også. Dessuten er det ikke til å legge skjul på at det er bittielitt kjipt å henge så langt bak de andre i gruppa :p

Skjønner. Men er jo så dumt at de regner ut forskjellig:p ikke at det har noen praktisk betydning sånn egentlig om jeg har termin i begynnelsen av desember eller i slutten av november, men tror det er mest nysgjerrigheten som tar litt over for min del ;-)
 
Gratulerer:smiley-bounce012
Har termin 28/11.Satser på å holde meg i november gruppen pga nr 2 måtte komme ut 4 uker før,tror det blir før termin denne gangen også.Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok vært litt i begge grupper jeg også.:)
 
Back
Topp