Vet ikke om jeg hører hjemme her

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
3f8ffb3c20064c225185a2b69a330a89.jpg

Fikk denne nå nettopp, og har etter terminkalkulator termin 1.mars [emoji2]Men siden sjansen for at denne flyttes er ganske stor, tenker jeg å vertfall følge litt med her inne hos dere, om det er greit [emoji173]

Velkommen skal du være!! Tror det er ganske mange med termin helt i begynnelsen/slutten av en måned som følger med i to forum. Man kan jo aldri vite når bittelille har tenkt å melde sin ankomst :)

Velkommen :)

Gratulerer og velkommen inn hit :)

Velkommen skal du være!! Tror det er ganske mange med termin helt i begynnelsen/slutten av en måned som følger med i to forum. Man kan jo aldri vite når bittelille har tenkt å melde sin ankomst :)

Gratulerer og velkommen inn hit :)

Gratulerer [emoji173]️ [emoji173]️

Tusen takk alle sammen [emoji173] Da setter jeg meg på terminlisten deres [emoji2] Gleder meg til å følge dere alle sammen videre [emoji173]

Gratulerer[emoji847][emoji847]

Jeg fikk også helt lik test i går. 1-2 uker. Og jeg har termin 23. Februar i følge Babyverden appen. Men det kommer kanskje ann på syklus? Uansett.. gratulerer [emoji7]

Jeg fikk også helt lik test i går. 1-2 uker. Og jeg har termin 23. Februar i følge Babyverden appen. Men det kommer kanskje ann på syklus? Uansett.. gratulerer [emoji7]

Gratulerer [emoji173][emoji173] Det kommer nok an på syklusen[emoji4]

Back
Topp