Vet ikke kroppen at den skal føde snart??

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Jeg begynner virkelig å bli bekymret jeg[&o]

Kynnere hva er det???? Jeg har kanskje hatt to kynnere igjennom hele svangerskapet. Bør ikke livmoren begynne å trene seg på å skulle gjennomføre en fødsel snart??

Jeg kommer aldri til føde jeg... 2 uker på overtid, da må det hele sikkert settes igang. MITT STORE MARERITT!!!!!

Jeg er veldig klar for å få ut den lille alt fra 3 uker før temin. ER SÅ LEI!!! Det er jo 5 uker igjen, men det ser jo ikke ut som kroppen har planer om å sette igang noe ved termin en gang...[:(][:(] 

Kan den ikke begynne å øve seg please!!!!!!!

det går nok bra skal du se[;)] du får begynne å masere puta under foten du og om et par ukers tid så slipper legene kanskje å sette i gang fødselen din..

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: Monicus

det går nok bra skal du se[;)] du får begynne å masere puta under foten du og om et par ukers tid så slipper legene kanskje å sette i gang fødselen din..

HVA??? er det sant?? Går dette ann????????? Eller er det et kjærringråd??? Vist det er påvist blir det mye putegnikking i juni på meg

Fruluna satt og masserte puta i hele går, nå er hun på sykehuset.. vet ikke jeg, men det kan virke slik[8|]

du får bare begynne å gnikke på puta under benet[:)] kanskje du bare ikke kjenner at kroppen gjør seg klar til fødsel.. masse lykke til i hvertfall[:D]

Tusen takk for beroligende svar!!!!! Trodde man måtte ha kynnere før kroppen i det hele tatt begynte å tenke på fødsel. Panikken begynte å nå ganske stor høyde her!

Det eneste som er litt synd for meg, er at jeg ikke tør sette igang noen forberedelser til modning før etter 15. feb, pga da mister jeg retten til fødselsstipend.
Snakket med en akupunkør i dag og hun sa jeg kunne begynne å gå til modning allrede i neste uke, men jeg må vente til etter 15. feb[&o] Da begynner gnikking også[;)]

Emilies mamma: Håper det blir noe å sladre om, om ikke så mange ukene da[:D]

Kan dere hjelpe meg litt her? Leste den beskrivelsen, men det kan være jeg er litt treig i nøtta..hehe..

Den puten.. Den er ikke undet forbladet, men på innsiden mellom hælen og midten av foten, også nedenfor ankelen? Stemmer det? Har likesom en pute der..

Skal jeg massere på begge føttene, eller hjelper det bare med den ene?

Takk igjen for svaret bast! (Svarte deg på en annen tråd)

tror nok at kroppen din vet at du skal føde, har en venninne som venter baby nr 2 om bare noen dager.. Hun har ikke merka noe kynnere hverken i dette svangerskapet eller med den første [:D] Så kroppen din vet det nok [;)]

Jeg hadde ingen kynnere og fødte 5 dager før termin!! :)

Back
Topp