Va på sjukehus i haugesund i går og fikk tatt ct av bekken for å se om bekkenet mitt er stort nok til seteleie, og få info om koss d går seg til.... Eg synst d hørtes bra ut å føda i seteleie etter samtalen med legen, og ikke ks som eg va så fast bestemt på før....Så vi blei da enige om seteleie om bekkent va stort nok, og eg va noen kilo lettere når eg gikk derfra....Men så fikk eg tlf fra legen noen timer etter vi var der. Det viste seg at eg ikke har et veldig stort bekken, men ein setefødsel kan gå om fødselen skjer før uke 39 siden gutten min er liten..(er37+4 i dag) Men går eg over uke 39 må eg mest sannsynlig ha ks...Han sku ha samtale med di andre kollegaene sine og diskutera ka di sku gjøra.. Så fikk eg tlf i dag tili. Ska tilbake til haugesund i mårra og prøva å snu ungen....Det kan jo fort ende i haste ks siden d kan stresse ungen eller fødselen kan og starte av seg selv har jeg hørt... er det noen som har vært med på vending? hvordan var d? var d vondt? Har noen av dere tatt ks? Hatt plager etter det? vondere graviditet andre gang etter ks? Hvor lenge må du holde deg i ro etter ks? Hvor begrenset er man etter ks? mange spm, men dette er så forvirrende, klarer ikke slappa av... alle svar taes i mot med stor takk