vet ikke hva........

LindaMamma'n

Forelsket i forumet
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå....... Jeg tror jeg ikke orker mer av alt dette her!![:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]

huff

ORIGINAL: MiaC

Hva har skjedd? [8|]

Sender deg mange klemmer uansett [:)]

jeg og samboeren har gjort det slutt for over en uke siden.. å vi prater på å flytte fra hverandre.. så jeg bynte å pakke å først nå sier han at han ikke vil jeg skal flytte.. å jeg vet ikke hav jeg skal gjøre[:(][:(] har ikke akuratt mange erfaringene..[:(][:(][:(]Har bare lyst til å gji opp hele live[:(][:(]

Takk for det[:)]

Men jeg er alene.. Han reiste til sine foreldrer igår å skal vere der til i mårgen så jeg har tid til å tenke men jeg er ikke så flink til det[:(]

Jeg er så ubestemt å klarer liksom ikke bestemme meg.. Men jeg skal prøve det du sier,med at jeg skal skrive ned det.. det tipse har jeg fått før her inne..

Tisen takk for hjelpen så langt... [:)]

Hehe skal jo ikke det.. men er sikker på at vi har prøvd 5 ganger på to år.. å jeg synest det er mye jeg da[:-]

Kanskje lurt å finne ut hva som EGENTLIG gjør at det går dårlig? Være ærlige begge to med hva dere føler ikke går så bra?..... bare en tanke..

hehe , kosli det da.. Jo jeg tror det ordner seg nå[:)] Vi har ikke fått pratet så veldi mye.. men skal prate mer i kveld[:)] så jeg håper det går bra da:) men jeg bor her fortsatt å det er ikke  noe krangling nå iallefall[:)][:)]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Hvordan gikk det? Må innom tråden og følge med litt innimellom....

Sier bare et ord jeg: SAMLIVSTERAPI...

Om det går nedover med meg og mannen igjen, skal jeg bestille det tvert som en syl....

Back
Topp