Vet ikke hva jeg skal tro :p

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Lillegutt er liksom ikke seg selv om dagen. Han spiser mindre, er mer sår, surver mer, sover dårlig ovs. Han hoster littegrann om dagen. Jeg mistenker selv tenner... kjente inni munnen han i sted, og det er kuler der 2 årsjekslene kommer. Men de er ikke kjempestore... Er jo ikke sikkert det er det, men noe er det som plager han om dagen! Huff :p

Uff...håper ikke han blir syk:confused:
Er ikke lett å bli klok på disse små:p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Uff...håper ikke han blir syk:confused:
Er ikke lett å bli klok på disse små:p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Kan jo fort være det også ja :p Huff... De er ikke lette å bli klok på nei! Men får tro denne perioden går over snart :)

Er slik i perioder her også:/ men her har det nok vært 2 årsjekslene, to av de har kommet gjennom, og da har hun virkelig vært plaget stakkar:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

huff kjett når de er sjuke..... men kan jo hende du har rett i at det kan være tenner......

Er slik i perioder her også:/ men her har det nok vært 2 årsjekslene, to av de har kommet gjennom, og da har hun virkelig vært plaget stakkar:(

Uff, stakkars liten! Men så greit at hun bare har igjen 2 tenner da! :) Selv om min har kuler i munnen tror jeg ikke de kommer ut på en stund enda! Kan bli slitsomt dette :/

Uff, stakkars liten! Men så greit at hun bare har igjen 2 tenner da! :) Selv om min har kuler i munnen tror jeg ikke de kommer ut på en stund enda! Kan bli slitsomt dette :/
Trur kanskje bare en var kommet gjennom likevel:o våger ikke stappe fingrene i munn for å sjekke, for hun biter:p såg iallefall hevelsen var gått ned, men ikke tann:/ menmn, en er ute og resten på veg:p
Hvordan er det hos deg nå? Ble det sykdom eller trur du det er tenner?

Trur kanskje bare en var kommet gjennom likevel:o våger ikke stappe fingrene i munn for å sjekke, for hun biter:p såg iallefall hevelsen var gått ned, men ikke tann:/ menmn, en er ute og resten på veg:p
Hvordan er det hos deg nå? Ble det sykdom eller trur du det er tenner?

Det gjør min også! Også så hardt de biter :confused:

Han er ikke syk enda! Bare hoster litt... Så kan ikke skjønne hva annet det kan være! Også promper han så mye om dagen

Det gjør min også! Også så hardt de biter :confused:

Han er ikke syk enda! Bare hoster litt... Så kan ikke skjønne hva annet det kan være! Også promper han så mye om dagen
Hardt ja:o får merker i fingen:/
Nei det er ikke lett å forstå, men høres jo ut som tenner hos deg også..

Back
Topp