Vet ikke hva jeg skal spise...

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Har bare ikke noe matlyst og synes det er vanskelig å komme på middager.
Kjenner at kjøtt byr meg litt i mot av og til og sterke lukter.

Hva spiser dere andre som sliter med matlysten?

Jeg har fått totalt dilla på toast. Bare vær litt moderat med osten, så er det ikke så usunt heller. Funker veldig bra mot kvalme på meg hvert fall :)

Nystekte baguetter med smør! Pink lady epler i båter.
Igår måtte sambo kjøpe vårruller. Var kjempe godt en time.. Så kom alt opp igjen :dead:

Nudler på boks[emoji23][emoji1365] toast, pannekaker, tandoori er noe av det som frister om dagen her

Åhh, pannekaker [emoji7][emoji7] Det eneste som frister her er bare sånne tomme karbomåltider. Kjøtt og fett er spesielt vanskelig...

Jeg har ikke klart å spise lavkarbo nå, bare som en sier over her tomme karbo som frister [emoji85][emoji85][emoji85] kjøtt og fett byr meg helt imot. Men får i meg litt likevel da. Men pasta og knekkebrød er en slager for meg. Og frukt får jeg ned.

Jeg har ikke klart å spise lavkarbo nå, bare som en sier over her tomme karbo som frister [emoji85][emoji85][emoji85] kjøtt og fett byr meg helt imot. Men får i meg litt likevel da. Men pasta og knekkebrød er en slager for meg. Og frukt får jeg ned.
Har det ganske likt selv. Morsomt å lese at jeg ikke er den eneste som sliter på matfronten.
Knekkebrød har reddet meg.

Sliter ikke med matlysten selv, heller motsatt :smiley-ashamed004 men kokt ris med brokkoli og bearnais eller soyasaus, yoghurt med müsli, tomatsalat, eggerøre og tomatbønner, wok, supper...

Back
Topp