Vet ikke hva jeg skal gjøre :/

*Secret*

Forelsket i forumet
Jeg bor i Lillestrøm og det er så mange folk på få leger/jordmødre her så det er aldri plass til en ekstra sjekk.

Her om dagen hadde jeg skikkelig vondt i magen og dro til jordmor, hun hadde ikke tid, men sa at det var viktig at en lege sjekka meg skikkelig evt ultralyd. Jeg dro altså til legen, men der hadde de ikke plass på flere uker så de sendte meg til legevakta. På legevakta var enest svaret jeg fikk at dette ikke var akutt og hvis det var en abort (i uke 17) så kunne de ikke gjøre noe med det uansett...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg veldig utrygg siden jeg ikke vet hvor jeg skal henvende meg om det er noe...
Og ang magesmerter ble jeg ikke sjekket. Er ikke sikker på om jeg har kjent liv på flere dager heller, selv om det er ganske normalt såpass tidlig...
 
RING AHUS!!!!! jeg hadde blødning på tirsdag, og fikk komme inn i går... full GU, innvendig og utvendig utralyd. Fikk også snakke med vakthavene lege når jeg ringte på tirsdag så hun kunne vurdere om jeg måtte komme med en gang eller vente til dagen etterpå!!!
Lykke til :)
 
det er for dårlig. dei er pliktig til å ha timer til folk som trenger det. jm kunne tatt seg 10 min å skaffet deg en henvendelse!

ring nermeste poliklinikk for gravide å si hva som er skjedd og hvilken behandling du fikk.. og SEND EN KLAGE!
 
Herregud, så dårlig da:-( Prøvd Ahus? De burde vel ta deg inn?! :-S

Eller så skulle du hatt legen min i Rælingen, han har ultralydmaskin:-P
 
Du kan prøve å ringe Dr. Berven i Lillestrøm, han har også ultralyd på kontoret. Og han er kjempehyggelig!
 
Det er typisk lgv å svare sånn som dette!!!..desverre ikke noe hyggelig å høre.
Jeg ville ringt Ahus og snakket med jordmor/gynekolog der og hørt hva de mente.
Har selv ringt dit to ganger og de er veldig behjelpelig med spm og svarer gjerne!
Ønsker deg lykke til og håper alt står bra til i magen din :)
 
Back
Topp