Vet ikke hva jeg kjenner

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Er bare 13+0 idag så er ikke sikkert det er noe spesielt men jeg har kjent en slags svak vibrering helt nederst i magen i 3 dager nå, er det bevegelse jeg kjenner eller er det bare innbilning?[emoji85] er førstegangs så er jo veldig tidlig isåfall, men er derfor jeg spør for å høre litt erfaringer fra dere andre..[emoji85]

Jeg har kjent noe, et par ganger, også. Det føles nesten som leamus. Er usikker selv, jeg er også førstegangs. Jeg er 14+5 i dag :)

Er bare 13+0 idag så er ikke sikkert det er noe spesielt men jeg har kjent en slags svak vibrering helt nederst i magen i 3 dager nå, er det bevegelse jeg kjenner eller er det bare innbilning?[emoji85] er førstegangs så er jo veldig tidlig isåfall, men er derfor jeg spør for å høre litt erfaringer fra dere andre..[emoji85]
Samme her, begynnte i uke 12 ca :) luft tror jeg det var hos meg:p men nå i uke 14 fikk jeg kjenne en virkelig dult, å det tror jeg var mini :joyful: men ukene vil jo vise fremover :)

Samme her, begynnte i uke 12 ca :) luft tror jeg det var hos meg:p men nå i uke 14 fikk jeg kjenne en virkelig dult, å det tror jeg var mini :joyful: men ukene vil jo vise fremover :)

Sikkert bare luft her også da, jeg går vell å kjenner etter hele tiden siden jeg henger så langt bak i forhold til alle andre så har kommet så langt, hehe[emoji28] klarer ikke å vente

Jeg kjenner også noe av og til,å det er i samme området hver gang,der jeg vet han lille ligger. Men har fått beskjed om at morkaken ligger foran,så i utgangspunktet så skal jeg ikje kjenne så mye enda.

Back
Topp