vet ikke hva eg må gjøre

*Mecluc*

Gift med forumet
lillesøster får flaske og når hun drikker mister hun sugetaket hele tiden så det kommer høye "smattelyder" også svelger hun masse luft. Var på helsestasjonen for å sjekke om hun hadde stramt tungebånd-noe hun ikke hadde. Vi bruker mam flasker, har også prøvd avent og dr.brown men hun mister sånn taket på dem også. Noen som vet om en flaske som er mer anatomisk riktig eg kan prøve eller vet hva dette kan være? Helsesøster sa hun kanskje bare hadde lagt til seg den vanen å drikke slik,.....!?[8|]

Hmm, har du prøvt flade tut på flaskå?

men egentligt så har eg ikkje peiling alltså....

ORIGINAL: Hekla85

Hmm, har du prøvt flade tut på flaskå?

men egentligt så har eg ikkje peiling alltså....

en flat? finnes det? mam er jo ganske flat form på. Visst det var det du mente?[:)]

prøv nuk sine flasker!

Kan jo være det hjelper å bytte til tut med større hull? Kanskje hun må suge hardt for å få ut melk, og at hun da glipper taket? Vet jo ikke, bare en tanke..
[:)]

hva heter det merket... tommee tippee eller noe? de skal visst ha noen flasker som er formet som et bryst? eller noe? vet ikke helt.... ;p

Gjør det noe at hun mister taket? Får ho noen plager med det? De som svelger mye luft raper og gulper mye..

Chek it ooooout :D

http://www.tommeetippee.co.uk/product/closer_to_nature_easivent_150ml_bottle_twin_pack_with_slow_flow_teats/

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Gjør det noe at hun mister taket? Får ho noen plager med det? De som svelger mye luft raper og gulper mye..

ja hun svelger så mye luft, det buldrer nedover i magen hennes stakkars.....

ORIGINAL: *Mecluc*

ORIGINAL: pompen86

Chek it ooooout :D

http://www.tommeetippee.co.uk/product/closer_to_nature_easivent_150ml_bottle_twin_pack_with_slow_flow_teats/

[:D][:D][:D]

bruker du disse flaskene? er du fornøyd?

Jeg skal kjøpe de og prøve, men hører mange sier at de er fornøyd med de, for barna slipper å forandre sugeteknikk fra bryst til flaske. Jeg skal prøve de fordi at gutten vår har slutta å ville ta flaske (gir han flaske av og til bare, ammer ellers), ikke fordi at han suger mye luft da... men det kan jo kanksje være greit for snuppa di å få prøve en annen sugeteknikk? [:D]

lykke til!!![:D]

adrian drikker slik av mam sine flasker men ikkje avent..
vet og mange gjør det om dei er veldig sultne når maten kommer.. kanskje viss du prøver å gi litt tidligere.. litt før ho gir beskjed?

Back
Topp