Guest
Hei, jeg har spiral men har fått mangen symptomer på at jeg er gravid, Nr en har ikke hatt mensen på ihvertfall to mnd , kvalme , ømme bryster, renner melk av puppene, kjenner murring å stikking i nedre mage del, i høyre for sliter jeg veldig.. Svimmel , kvalme osv osv. Jeg har no i over to mnd gått rundt å klaget på at eg har ondt i magen akkuratt som om det er en nål som stikker meg, hatt store smerter, ikke klart å reise meg opp eller gå Pga det,, men så hin dagen jeg skulle i dysjen så da så eg for første gang å begynte å tenke om eg var gravid siden det rant av puppene. Jeg har ensønn på snart tre å har hatt spiral siden den gang. Så jeg vet ikke hva annet kan det vere? Sex lysten har økt så til de grader at jeg kje kjenner meg selv igjen, jeg føler ting skjer med kroppen min uten at eg vet noe, jeg har tatt tre graviditets tester aller viser negativ, i går fikk jeg en liten blødning ikke mye, å litt i dag men er så lite, det er no vanligvis jeg skulle hatt mensen så jeg skjønner lite her, jeg har ikke hatt den på to mnd å så blør eg litt no å alle de symptomene , er det mulig eller hva ?