Vet ikke helt om jeg gleder meg....

Cathygirl

Forumet er livet
Skal på reunion med ung.skolen i kveld, men pga kvalmen så klarer jeg ikke å glede meg maximalt!!![&:][:o]
Har vært ganske så uvell i dag og presset meg til å dra på senteret for å kjøpe noe smykker som macher kjolen jeg skal gå med. Ingen der som vet at jeg er gravid heller og enda mindre at jeg er kvalm...
Har som oftest vært i fin form på kveldene og kan gjøre kjekke ting, men... vet ikke...

Trenger litt oppmuntring her nå kjenner jeg!![&:]

Kanskje du føler deg mere vel etter en dusj og litt oppstashing?? 

ORIGINAL: maltesers

Kanskje du føler deg mere vel etter en dusj og litt oppstashing?? 

Ja, d har du rett i! Prøver å få i meg en yughurt nå i håp om at kvalmen som herjer for øyeblikket ska gi seg! Og kanskje litt mer mat hjelper...

Kanskje litt musikk... hmm...
D blir jo helt sikkert en knall kveld, men akkurat nå kunne eg bare tenke meg å bli hjemme og grave meg ned i sofaen...[&:]

tror du ikke at du kanskje ville angre om du gravde deg ned i sofan i kveld, mens alle de andre koser seg på fest [;)] Tenk, dålle seg litt opp, se flott ut og kose seg med venner og kos. Sette på litt partymusikk for å komme i form liksom [:D] Tror du vil kose deg max jeg, men kanskje få i deg litt små snacks før og under, sånn at du kan holde kvalmen litt på avstand

ORIGINAL: FruStina

tror du ikke at du kanskje ville angre om du gravde deg ned i sofan i kveld, mens alle de andre koser seg på fest [;)] Tenk, dålle seg litt opp, se flott ut og kose seg med venner og kos. Sette på litt partymusikk for å komme i form liksom [:D] Tror du vil kose deg max jeg, men kanskje få i deg litt små snacks før og under, sånn at du kan holde kvalmen litt på avstand

Dette var faktisk veldig oppmuntrende[:D]
Vurderer en stor veske med masse snachs i[8D][:D]
Jo eg vil nok absolutt angre om jeg blir hjemme. E mangen jeg ikke har sett på år og dager og så skal vi jo spise tapas!![:D] Nam nam!! hihi.... Mat mat mat[8D][:D]
Tusen takk snupp![:D]

Hehe tror jeg må le litt her, er nesten litt sikker på at du skal på Salen??? siden det er med ungdomskolen og dere skal spise tapas.... Stemmer det?[8D] og det begynner kl 19 eller noe sånt....
Veldig nyskjerring på om det er der du skal nå....[8D]!!!

ORIGINAL: mokkenikke88

Hehe tror jeg må le litt her, er nesten litt sikker på at du skal på Salen??? siden det er med ungdomskolen og dere skal spise tapas.... Stemmer det?[8D] og det begynner kl 19 eller noe sånt....

gulp!![&:] Hvem e du? ehh... hehe.. [:)]

Søren eg e forferdelig dårlig på å være en smule anonym her altså[8D]

ORIGINAL: Cathygirl

hehe Sambo skal der. hva var vel egenltig oddsene for at du tilfeldigvis skulle på samme fest som han[8D]Så den skinna fyren som heter Joachim er samboeren min [:D]  Vet du hvem det er?

Hehe.. nå fekk du en god grunn te å gå ihvertfall[;)] Du må finne ut kem han skinna Joachim e (som kanskje nå vett at du e gravid hihi..)

Kosa dg!!! Sørg for masse snacks[8D] Og så e d jo bare å dra om d evt sko bli for gale.. E jo i kjørbar stand så[:D]

ORIGINAL: Cathygirl

hehe[8D] Sambo skal der. hva var vel egenltig oddsene for at du tilfeldigvis skulle på samme fest som han[8D]Så den skinna fyren som heter Joachim er samboeren min [:D]  Vet du hvem det er?

Hehe, ja ka e oddsen for d!! [8D] hehe... Tidig!!
Hmm... e ikke helt sikker på kem d e! Gikk ikke i min klasse ihvertfall. Mulig eg kjenner han igjen når eg ser han [:)] Vanskelig å se på bilde på face også. Vi får se! [:)]
Men nå tror eg d kan bli kjekt i kveld! Har klart å manne meg opp her til å glede meg litt[;)][:D]

Danse danse!! Hoppe hoppe! Style håret!
Shit! eg begynner å få dårlig tid[&:][:D]

Må hive i meg et rundstykke her også! E slitsomt å feste[8D]

Hihi!!
Du må kose deg masse masse ikveld da snuppa! Og håper kvelden blir vellykka!!

ORIGINAL: maltesers

Hihi!!
Du må kose deg masse masse ikveld da snuppa! Og håper kvelden blir vellykka!!

Da e eg klar for å kjøre!![:D]
Må finne ut kem Joachim e jah!![8D] hehe..
Jaja, d hadde nok kommet frem løpet av kvelden at jeg er gravid siden jeg ikke drikker[8D] hehe..

Takk alle dere skjønne snupper!
Trengte dette i dag!![;)]

Kvalmen e by the way borte[;)][:D]
Tror d e en kombinasjon av litt mat og oppmuntring av dere[;)]

Vi gleder oss til oppdatering og håper du finner Joachim!!:P
Verden er jammen meg liten[8D]

Kos deg masse! Hehe, så gøy å møte noen "herfra".

Du får det sikkert kjempe gøy!
Jeg var på fest med jobben forrige helg. Drakk alkoholfri hvitvin hele kvelden. Hadde det kjempe gøy å var en av de siste som dro hjem'
Kos deg masse!

Kvelden ble helt knall[:D]
Koste meg masse masse og fikk hilst på Joachim[;)][:D]
Han var kjempe koselig[:D] Men huske han fra ung.skolen gjør jeg desverre ikke[&:]
Men nå skal det jammen meg bli sinnsykt godt å komme seg i seng! Festen pågikk enda da jeg dro, men jeg orket ikke mer! Nå e eg sliiiiten og trøtt![:)]
Godt mann og barn ikke kommer hjem før i morgen kveld... eller i kveld[8D] hehe...
Ska sove sove sove!!![:D]  Og så regner eg med at eg kan snike meg til foreldrene mine til middag![;)]
Snakkes når jeg våkner[;)][:D]

Så bra det blei en vellylla kveld!!![:D][:D][:D]

Back
Topp