vet ikke helt hva jeg vil frem til.. men hva mener dere *langt*

Hyssamaia!

Gift med forumet
om saken[8D][:D]

For 1.5år siden ble jeg kjent med en fyr på nettet. Vi snakket en del på msn, meldinger og ringte. Likte han ganske godt da så vi bestemte oss for å møtes.
Da han kom på besøk syntes jeg han ikke var noe særlig, så jeg roa det hele ned selvom han gjerne ville bli bedre kjent.
Det ente med at vi hadde mindre og mindre kontakt og han fikk seg kjæreste i utlandet.
Det varte ikke særlig lenge og han traff ei ny oppi der han bor. (vet ikke om de har kjent hverandre lenge)

Hun har samboer, men hadde planer om og gå ifra han siden de overhode ikke har det bra sammen.
så de holdt vel mer eller mindre på en god stund. Han har bilder av hun hjemme på veggen, hun har sagt (eller kansje sier ennå[&:][8D]) at hun elsker han osv.. Han var veldig mye frem og tilbake med henne fordi hun sa så mange ganger at hun skulle gå ifra kjæresten sin, men gjorde det aldri..
Vi fikk veldig god kontakt under denne perioden og møttes en del ganger og snakket veldig mye sammen. Tilslutt fikk han nok, og tok en ordentlig samtale med henne der hun sa at hun ikke kom til å gå ifra mannen sin. så da måtte han bare gå videre..

Vi fortsatte å snakke mye sammen og møttes mer. Vi liker hverandre godt (ikke sånn drit forelska men sånn, lyst til å bli ennå bedre kjent - liker godt)
Han var her for en stund siden og vi klarte å ha sex[X(] Han kjørte meg på skolen dagen etterpå, og jeg skjønte at han fortsatt tenker på hu andre.
Etter han hadde reist så sendte jeg en melding å spurte om dette og da sa han at han tenkte på henne. Jeg spurte også hva han egentlig ville. Med meg, hun andre og alt..

Da fikk jeg bare til svar at "jeg skal bygge ferdig huset, så tar jeg ting som det kommer"[8|][&:] Han driver å bygger hus, som har stoppet litt opp i vinter.
Jeg satt jo igjen som et stort spørsmålstegn. Hva vil han egentlig? er jo regnet trekantdramaet.
Og jeg har også gitt han klar beskjed om at jeg IKKE er noe alternativ nummer 2.

Men så har vi fortsatt å møtes da, snakker sammen hver dag og jeg liker han mer og mer[:D][8D]
Men så kommer det som jeg ikke skjønner, jeg var ute igår og han skulle kansje hente meg i natt når byen stengte. Plutselig fikk jeg melding litt over 3 i natt (han bor en time unna oslo) at han hadde sovnet på sofaen. Jeg sa at det gjorde ikke noe, for jeg hadde reist på nach[8D]

Da merket jeg at han fort ble sjalu, spurte hvor det var, om jeg var alene, hvor mange gutter som var der, om jeg kom til å rote/ha sex med noen av de, når jeg skulle hjem osv..

så da lurer jeg da, hva faen vil han egentlig? jeg sa at jeg skulle prate med han etterpå sånn at det er mulig og få et svar.. for jeg skal f ikke ha en som kontrollerer meg om vi bare skal være venner..[:o]

Back
Topp