vet ikke helt hva jeg egentlig vil si...

Olive76

Forumet er livet
Er uansett syk og slapp og ikke istand til å trene MEN...

På generell (som jo er et u-sted uansett) er det mye snakk om 30 days shred. Den har jeg tilfeldigvis og trente litt i desember. Men så kom snøen og jeg har derfor gått på ski istedet. Men alle snakker om hvor utroligt slitsomt det er og hvor utroligt støle de blir etterpå. Og det skjønner jeg ikke helt. Har tidligere gått på mange Mage-rumpe-lår timer på treningssenter som var langt mer slitsomme enn 30 days shred. Men det kan jo også hende at jeg er i utrolig god form og derfor ikke blir så støl.

Men vi får nu se når pencillinen gjør sitt og jeg blir bedre. Snøen holder menlig på å regne vekk, så da må jeg kanskje trene inne litt igjen.

Akkurat nå er jeg støl i armene av barnehagestart. Har vært mye bæring av 13 kg tung Malte fra og til bil...

Du er jo sprek som ei fele og verdens navle - og inne på generell er de en gjeng med hengerumper [;)]

Du får ta frem bæretøy, så får armene hvile litt...

Selv har jeg ikke prøvd 30 days shred, og har ikke planer om det heller.. jeg har ambisjoner om zumba etter hvert - og rockering, men da må jeg komme meg ut på plattingen først, hvor jeg ikke kan knuse noen møbler

God bedring forresten!

Var det med bæretøjet, ja. Mn skal jo bare fra bilen og dit...osv. Slyngen ligger jo klar i bilen. Så må vel ta den i bruk, ja.

Rockering har jeg også. Og stort nok hus til å bruke den i. Men det får vi ta siden....

Spørs om trening egentlig vil forbedre hengerumperiet på generell?[8D]

ORIGINAL: Olive76

Var det med bæretøjet, ja. Mn skal jo bare fra bilen og dit...osv. Slyngen ligger jo klar i bilen. Så må vel ta den i bruk, ja.

Rockering har jeg også. Og stort nok hus til å bruke den i. Men det får vi ta siden....

om noen av dem faktisk begynte å trene i stedet for å henge på bv og forsure stemningen kunne det jo gjort underverker for forumet [:D]

ORIGINAL: lenemor

om noen av dem faktisk begynte å trene i stedet for å henge på bv og forsure stemningen kunne det jo gjort underverker for forumet [:D]

Amen for det [:D]

Jeg har ikke prøvd 30 days shred, men jeg er også så sterk i kroppen at jeg sjelden blir stiv og støl. Jammen har vi en fordel.[:)] Jeg har vært til to fysioterapeuter, og begge har påpekt at jeg har god styrke (selv etter det siste svangerskapet der jeg knapt nok gjorde annet enn å ligge i åtte måneder). Ikke verst.[:)]

ORIGINAL: Nøste77

ORIGINAL: lenemor

Amen for det [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp