Vet hva jeg glemte....

Sun5

Blir kjent med forumet
Nå veit jeg hva jeg glemte å ta med på føden.... Yatzy....
Stakkars.... Der ligger dama med veer og han spør om de skal spille...?!
 
Hihihi.. Pussig tidspunkt å tenke på å spille spill. :p
 
Ja, synes igrunn det. Men det er jo ikke greit å være far heller....
 
Stakkars mann.. At hun ikke tenkte på det selv - hun bør jo kunne holde ham litt med selskap..:)
 
Stakkars mann.. At hun ikke tenkte på det selv - hun bør jo kunne holde ham litt med selskap..:)
Skulle bare mangle..... Er som gubben her så ;-Er du klar over hvor kjedelig der er å bare sitte der uten å gjøre noen ting :eek:
 
Skulle bare mangle..... Er som gubben her så ;-Er du klar over hvor kjedelig der er å bare sitte der uten å gjøre noen ting :eek:
Ååååå.. Jeg hadde klikket.. Min har fått taleforbud under fødselen;-) Sitter og ser gårsdagens episode nå.. Huff!
 
Nå var jeg ekstremt heldig, da. Men ikke skjønner jeg at han rakk å kjede seg på de 3 kvarterene det tok på sykehuset. Men noen menn har vel ikke alltid like lett for å takle situasjoner de ikke kan gjøre noe med.
 
Nå var jeg ekstremt heldig, da. Men ikke skjønner jeg at han rakk å kjede seg på de 3 kvarterene det tok på sykehuset. Men noen menn har vel ikke alltid like lett for å takle situasjoner de ikke kan gjøre noe med.
Spørs det;-) Og kanskje vanskelig å ordlegge seg riktig i en sånn situasjon.. Blir liksom fort feil uansett hva man sier.. Min drev å gjentok "du er flink, du er flink, du er flink"...
 
Back
Topp