Vet du...

sollise

Elsker forumet
Jeg blei litt usikker her... Hadde første dag i forrigje mens; 24. juli.
Nå kom mensen 20august (bittelittegranne....),men 21. aug for fullt...

Hvor lang er min syklus??? Er der 26-27 dager???

Klem[:)]

vanskelig det der med sykluser huff[:'(] men lykke til med neste pp[;)]

Tusen takk, iza... Ja, nå er ny pp her..., og vi får HÅPE det beste for oss alle[:D]

Ser du kan skrive med større bokstaver... Hvordan gjør du det?

God helg, forresten...

store BOKSTAVER..trykk ned Caps Lock[;)] eg aner ikkje kva halvparten av "knappene" her oppe betyr då..bruker kun skrifstr. og farge eg ..[:)]

iAZ: Det med syklus har jeg aldri skjønt noe av :) MEN hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt en lege eller jormor jeg og fått helt korekt svar.
Lykke til i hvertafll

Stor bokstaver!??!?! Er det dette dere mener?

For å gjøre det på den måten må dere merke teksten dere har skrevet, trykk da på pil ned ved skriftstørrelse velg da hvor stor skrift dere vil ha.

eg trenger ikkje ringe noken lege eg, du misforstod sikkert[:)] syklusen min er litt rar, men alt er som det skal her[:)] ( utanom noken små vannsyster[:'(] ) men me har vert til utreding, og alt skal vera som det skal med oss begge, så KRYSSER FINGRENE HER NO[:D][:D][:D]

Hei!

Ifølge mine beregninger er din syklus på 28 dager, altså er du helt perfekt! [:D]

Da missforstod jeg vettu Iza :) Lykk til i hvert fall

Hei Solliese. Jeg er enig med TonjeC, din syklus er 28 dager. Det vil si at du må stå på som F... hele neste uke det! Du har EL samme dag som jeg har IKM!

Tusen takk... Mener jeg har lest at syklusen er fom dagen mensen starter til dagen FØR neste[8|] Men har jeg 28 ddager,så har jeg misforstått litt... Ja, pebbles... da blir det spennende for oss begge 2 nå, hihi[:D][:D][:D]

Hmm, da er syklusen din 27 dager da jo... Du får ta EL tester og ha sex annen hver dag, så gjør du i hvertfall det du kan!

Ja, noe bedre enn det får manjo ikke til,ikke sant, pebbles[:D][:D][:D]
Du har hoppa til køys annenhver dag du??? Snart er det nok VÅR TUR[:D][:D][:D]

Nei det ble litt sporadisk hos oss. Har litt problemer med å si til gubben at nå skal vi ha oss bare fordi jeg har EL! Men jeg har tatt EL-tester denne mnd, og vi hadde sex den dagen jeg hadde EL, så statistisk sett har vi gjort det vi kan vi også!

Ja, trordet egentlig er viktig at man har sex når det passer best, men
helt klart blir man jo opphengt i dager når man PRØVER[;)]

Ja jeg skjønner ikke helt hvordan man skal unngå å tenke på det! Hvertfall når man har så regelmessig syklus som meg, i tillegg til at jeg kjenner når jeg har EL og har kraftig EL-slim! Noen som har noen tips?

sollise: Må nok si meg enig med Pebbles og tonjeC, i at du sannsynligvis har 28 dagers syklus... Du regner fra den dagen mensen begynner ( ikke ta med de dagene du spotter, dvs bare har litt brunlige greier), og stopp tellingen dagen før neste mens. Med 28 dagers syklus er sannsynligheten stor for at du har eggløsning akkurat midt i syklusen! tror nok heller ikke det har så mye å si om man "bommer" litt på utregningene, og tipsene jeg har lest har gått på at det er best å ha sex i forkant av selv eggløsningsdagen, så hvs du har gått ut ifra 26-27 dagers sykluser, så skulle det være ok det, i forhold til når man kan bli gravid...

Pebbles: tips til å ikke planlegge akten for mye... hm...det er ikke lett! Vet ikke hva jeg skal si! Kanskje prøve å fokusere mest på forholdet til mannen din, og skvye babytanker unna - hvis dere setter hverandre i fokus, så får dere sikkert økt lyst på sex begge to, og da kan det også føles mer naturlig også når du har EL-( og du slipper du å føle at det er "fordi" du har EL! ) For har du lyst, har du lov, ikke sant?? *fnis*

lykke til!
Pinkstuff
[;)]

Ja, det er ikke så lett å IKKE tenke liksom... Første gangen jeg ble gravid, så skjedde det jo med en gang... Men
ikke nå... Så da grubla jeg ekstra fælt... Nå om dagen tenker jeg; "vi får se ann, og ta det som det kommer".
Jeg har den dagen i dag, hihi[:D] Men andre dager så tenker jeg så hodet går rundt og rundt omtrent.... Så har desverre ingen tips. Man sier man ikke skal tenke så fælt[8|], men ikkel ett...Det er noe de fleste av oss vet, og du er absolutti kke alene om de tankene, pebbles.
Men nå lykkes du sikkert snart, kanskje du har lykkes allerede, uten at du vet om det selv, tji hi[;)]

I hope so! Hvis ikke det lykkes denne gangen tror jeg vi skal vente litt. Er så slitsomt med denne prøvingen når man ikke greier å ta det som det kommer!

Forstår deg veldig godt, pebbles... Men håper det går bra for oss alle snart... Da man var yngre, så tenkte man "Da jeg blir så og så gammel, skal jeg ha barn..."... Men det er desverre ikke så enkelt, men så en dag skjer det STORE, og da glemmer man vel alle tanker og bekymringer....[;)]

He he, ja du har rett. Både moren min og søstern min fikk barn da de var 22, så jeg hadde også planer om det da jeg var ung. Jeg hadde til og med bestemt hvilken dato jeg skulle føde! Tenk om det hadde vært så lettvint a!

Back
Topp