sollise: Må nok si meg enig med Pebbles og tonjeC, i at du sannsynligvis har 28 dagers syklus... Du regner fra den dagen mensen begynner ( ikke ta med de dagene du spotter, dvs bare har litt brunlige greier), og stopp tellingen dagen før neste mens. Med 28 dagers syklus er sannsynligheten stor for at du har eggløsning akkurat midt i syklusen! tror nok heller ikke det har så mye å si om man "bommer" litt på utregningene, og tipsene jeg har lest har gått på at det er best å ha sex i forkant av selv eggløsningsdagen, så hvs du har gått ut ifra 26-27 dagers sykluser, så skulle det være ok det, i forhold til når man kan bli gravid...
Pebbles: tips til å ikke planlegge akten for mye... hm...det er ikke lett! Vet ikke hva jeg skal si! Kanskje prøve å fokusere mest på forholdet til mannen din, og skvye babytanker unna - hvis dere setter hverandre i fokus, så får dere sikkert økt lyst på sex begge to, og da kan det også føles mer naturlig også når du har EL-( og du slipper du å føle at det er "fordi" du har EL! ) For har du lyst, har du lov, ikke sant?? *fnis*
lykke til!
Pinkstuff
[;)]