Vet du når å hvor den lille ble unnfanget?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Siden sæd kan leve i flere dager og jeg ikke har et snev av peil på eggløsning. Er det ikke godt å si. Og hvor er det vell teknisk sett bare de som har fått satt inn befruktet egg eller foster som kan svare på.

Ja, veit akkuratt når det skjedde. Var kun med hverandre 1 gang den måneden. Men kan ikkje hugse dato, skreiv det aldri opp. Litt irriterende.

Vet veldig godt når og hvor det skjedd fordi jeg satt eggløsningssprøyte dagen før[emoji6]

Siden sæd kan leve i flere dager og jeg ikke har et snev av peil på eggløsning. Er det ikke godt å si. Og hvor er det vell teknisk sett bare de som har fått satt inn befruktet egg eller foster som kan svare på.

Vel.... Her i huset blir det ikke sååå mange forskjellige steder det skjer lengre, så for meg er det hvertfall ganske enkelt å vite at det skjedde i senga vår [emoji23][emoji111]️ Når er det litt verre med..

12 juni :knegg: samboer var på jobboppdrag langt unna og var bare hjemme akkurat da. Han var egentlig for sliten til noe gøy, men ombestemte seg om natta/morningen når han ikke fikk sove . Det er jeg veldig glad for :angelic: kan virkelig ikke se for meg livet uten denne fantastiske babyen i magen, selvom han kom overraskende på. Han ville virkelig bli til :)

Last edited:
Nei.. ikke er jeg i noe forhold heller, så dette kan bli spennende.. :bored:

Har barnefaren vist noe interesse til å være i barnets liv? Er mange menn som går videre med livet sitt som om ingneting hadde skjedd :( Uforståelig.

Vet ikke helt hva jeg skal svare. Jeg skulle vel ikke hatt ubeskyttet sex med denne personen, da jeg ikke er interessert i noe mer. Men gikk på medisiner som gjorde det vanskelig å bli gravid,og (vet det ikke er noen unnskyldning) har hatt ubeskyttet sex i 8 år uten å bli gravid. Så trodde ikke det skulle skje nå. Har lenge ønsket meg et til barn, så er veldig glad for det. Men skulle ikke bli slik... Jaja.. Får gjøre det beste ut av det :happy::happy:

For å svare på spørsmålet, nei han viser ikke noe interesse for babyen i magen. Men jeg vil heller ikke ha han noe nær, da han fort får falske forhåpninger.

Har regnet ut at eggløsning var ca den 2 juli. Vi hadde sex ca hver dag i den perioden, og noen ganger morgen og kveld også. Så litt usikkert å si nøyaktig når jeg ble befruktet. Men eggløsning varer jo ikke evig heller.

21/22 juni i campingvogna hjemme i hagen xsmile8

Back
Topp