Vet du kjønnet?

Jeg har en følelse på jente denne gangen for er noe helt annet i graviditeten denne gang vet ikke men hadde følelse på gutt de siste gangene og det stemte begge gangene så blir spennende mannen vil hvite sjønnet på ul men jeg vil vente:)

Da har vi vært på ul, og Jordmoren fortalte at vi venter en gutt :flower

Vi har vært hos Sigrids ultra i Stavanger, og betalte 600 nå i uke 14 (hadde vært der en gang før, tror egentlig det koster 700,-)

Dit skal jeg på tirsdag, da er jeg 14+3 :D gleder meg sånn!!

Nei, jordmora ville ikke si noe når jeg var på ul i uke 15. Var nok fordi beina var i veien :) Synes det likner mest på ei jente, men sitter med en guttefølelse. Blir spennende å se om to uker :D

Klarer nesten ikke å vente til 19.juni og oul! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var på UL i uke 12+4 pg fikk vite kjønn :) Fikk vite samme kjønn i uke 14+2, 17+6 og 23+4 :)

(Tilhører september :p )

Dem sier det såpass tidlig hvis det er gutt.
Fikk vite det ganske tidlig vi også forrige gang :)

Gutt ja :) På de to første UL sa de at de ikke kunne garantere det 100 % siden det var tidlig, men at de ville bli svært overrasket om det ikke stemte :p Men sikker blir man jo ikke før ungen har kommet ut...

Vi var på ul når jeg var 13+4, fikk vite kjønn da og hun var rimelig sikker på at det var riktig :) Holder det hemmelig til ordinære ul sånn i tilfelle det er feil ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, og har ingen følelse... er så spent pp UL at jeg vill sprekke snart! Håper veldig på å få vite

Jeg har allerede vært på OUL (halvannen uke for tidlig, må tilbake en gang til), og jeg venter gutt :)

Back
Topp