Vet du hvorfor bodyene ser slik ut?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Jeg trodde det var fordi de skulle være enklere å få over hodet :P Men så jeg tok feil der da :P Men tror faktisk jeg brukte den rett ene gangen minsta dreit oppover ryggen :P

Viste ikke det, har alltid syns at de er fryktelig praktiske da jenta mi fikk de nedover skuldre og mage hele tiden!

kan dessuten ikke huske kjempe store problemer med avføring på skuldre, ansikt eller hår :p

Hmm har jeg ikke tenkt på at gikk ann :-P
Har aldri vært fan av den type body nettopp fordi de blir dratt nedover skuldrene :-P

Det har jeg aldri tenkt på! Men har foreløpig aldri hatt bæsjelekkasje :p

Jeg så akkurat den artikkelen i går:p

Jeg bruker ikke de med fold på, da får han verdens største utringing. Og de med knapper i skulderen hadde jeg aldri fått ned over skuldrene og bollemagen. Da er det enklere å bare rulle bodyen oppover, de få gangene han bæsjer feil vei. :)

Haha! Den tanken har ikke slått meg :p men nå vet jeg det til neste bebis er i hus :)

Wow, jeg og trodde det var for lettere å få over hodet...
Ellers liker jeg best omslagsbodyer, de slipper jeg over hodet i det hele tatt:)

Hmm. Da lærte jeg noe nytt i dag også. :)

Smart! Det visste jeg ikke :)

Jepp.Vi drar forøvrig bodyen ned uavhengig av halslinning ved slike "hendelser" :p

Jeg brukte aldri den typen bodyer, fordi de er for vide og kan gli ned over skuldrene. Hvis det faktisk er meningen at de skal kunne dras ned, så forklarer det mye. o_O Kommer ikke til å kjøpe den typen til nestemann likevel.

Back
Topp