Vet du hvor unnfangelsen skjedde?

Enten på gulvet på hytten eller hjemme i senga ;)
 
Nummer én ble unnfanget i Roma. «Stakkars» nummer to som ble til her hjemme
 
Vår ble unnfanget hjemme i senga, samme dag som jeg bestod siste eksamen i bachelorgraden min <3
Føler meg litt overtroisk på at dette skal gå bra, siden det er så mye symbolsk! unnfanget samme dag som jeg avsluttet ett kapittel i livet mitt etter mye trøbbel, og statistisk sett begynte hjertet å slå samme dag som vi feiret vårt 2 års jubileum! 1. Januar! <3

Så mye symbolikk gir meg troen på at dette bare MÅ være tegn på at alt skal gå bra <3
 
Hjemme i senga her og :)
 
Sniker fra august! Jeg ble født 28. Sept og har fått fortslt at jeg ble laget nyttårsaften! Gøy å se andre som og starta året med å lage en baby hahah! Sikkert derfor september som regel har mange babyer hahah
 
Hjemme i senga. Var egentlig lite sex i desember (dårlig tid). Men husker godt den dagen «det skjedde» (kjenner eggløsningene)
 
Må ha vært i senga vår, men siste gang vi hadde sex før juleferien var tre dager før appen mente jeg skulle ha el, så jeg tror nok egentlig at el har vært litt tidligere o_O Har ikke tatt eltester, bare fulgt appen min, så vet jo ikke når el faktisk var. Men det gikk iallfall, det er det viktigste :happy::dummy::Heartred
 
Back
Topp