V Vand Forumet er livet 7 Apr 2011 #3 ORIGINAL: Lene1986 Hehe.. Ja såg det på fb i går [:D] juks! [8D] Men du har ikke sett jeg har skrevet det her inne nei?
ORIGINAL: Lene1986 Hehe.. Ja såg det på fb i går [:D] juks! [8D] Men du har ikke sett jeg har skrevet det her inne nei?
M *MissMe* Gift med forumet 7 Apr 2011 #4 Jeg tror ikke du har sagt noe her, derfor svarte jeg nei, men har jo sett det på FB da..[;)]
Lene1986 Forumet er livet 7 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Vand ORIGINAL: Lene1986 Hehe.. Ja såg det på fb i går [:D] juks! [8D] Men du har ikke sett jeg har skrevet det her inne nei? Nei kan ikke huske du har skrevet det her inne.
ORIGINAL: Vand ORIGINAL: Lene1986 Hehe.. Ja såg det på fb i går [:D] juks! [8D] Men du har ikke sett jeg har skrevet det her inne nei? Nei kan ikke huske du har skrevet det her inne.
V Vand Forumet er livet 7 Apr 2011 #6 Endret pollen! Syns det er ganske godt gjort å ikke røpe navnet her inne i løpet av alle årene! [8D]
C chrichri Forumet er livet 7 Apr 2011 #7 trekker tilbake d jeg så, sjekka på fb og d hadde jeg aldri hørt[:D]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 7 Apr 2011 #8 Har sett det på FB, men innbiller meg at jeg har sett det her også før.. [8|]
TauZa Forumet er livet 7 Apr 2011 #9 jeg syns jeg har sett du har skrevet det her.. jeg vet det men vet ikke helt hvor fra.
M *MissMe* Gift med forumet 7 Apr 2011 #10 Men vi har jo sett han ri på gyngehest i bar overkropp da!!![:D][:D]