Vet du hva du skulle hett om du ble gutt? (evt jente?)

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det var jo ikke så vanlig å få vite hva man ventet når vi ble født, i alle fall ikke da jeg ble født men mange av dere er jo yngre enn meg.

Mamma og pappa hadde derfor et guttenavn og et jentenavn klart. Hvem som var i magen visste de ikke

Ut kom jeg.

Men jeg vet hva jeg skulle hett om jeg var gutt. Det heter min bror. Jeg vet hva han skulle hett om han var jente også, men noen søster har vi ikke.
 
Ja, mamma og pappa hadde både gutte- og jentenavn klart[emoji4] Om jeg hadde vært en gutt skulle jeg hete Rasmus[emoji23] Glad jeg ble ei jente, for er glad i navnet mitt[emoji4]
 
Skulle hett Kristian/Christian, slik som 1000-vis av andre gutter fra 92-kullet! Gla jeg ble jente, har et navn ikke alle andre har [emoji1]
 
Jeg er oppkalt etter hovedpersonen i en roman mamma leste da hun var gravid med meg. Hun likte så godt navnet at hun bestemte seg for å bruke det om det ble ei jente. Hadde jeg vært gutt, hadde de ikke noe navn klart.
 
Alle tippet at jeg skulle bli gutt så da skulle jeg hete Mats, men så ble jeg jo ikke det da :)
 
Jeg skulle hete Thomas
 
Artig tråd! Jeg skulle hete John:D fikk to lillesøstre:)
 
... glad jeg slapp å hete Ferdinan :happy093
 
Jeg skulle hete det broren min heter :)
 
Skulle hete Mats. Pappa syntes det måtte passe på en råtass som jeg kom til å bli. :D
 
Eivind skulle jeg visst hete:)
 
Kristian. Pappa var alltid klar på at en eventuell sønn skulle hete Kristian, jeg ble jente nummer fire. Lillebroren min derimot, heter Kristian.
 
Krister skulle jeg visst hete [emoji14] fikk et mellomnavn som nok er inspirert av det navnet da :)
 
Back
Topp