Vet du eksakt når og hvor babyen ble unnfanget?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Noen som har noen morsom historie? Romantisk? Spennende? Kjedelig? :)
 
Ja. Vi hadde bare sex en gang den perioden pga mye sykdom, familieferie osv.. så det var verken romantisk eller spennende, mer: Har eggløsning i morgen, skal vi prøve? [emoji87]
 
Jeg ble operert rett etter forrige mens og var kommet forbi EL da jeg var frisk nok til å ha sex (trodde jeg). Sa til samboer at det er ikke noe "vits" å ha sex, for det blir ingen baby nå uansett [emoji23] Han fikk jo selvfølgelig vilja si og det er vi veldig gla for [emoji3] mensen var plutselig forsinket, men tenkte at det sikkert skyldtes operasjon og at kroppen var blitt litt ustabil, så tok ingen test før det hadde gått en uke. Lurer fortsatt veldig på hvordan EL bare kan flytte seg en uke frem i tid??! Har aldri testet meg for når i syklusen EL er, men det er kanskje mulig å ha den kun 1 uke før mens?
 
Rimelig sikker på at det er den ene dagen vi hadde sex i påska. Vi tok en kjapp en på badet på hytta mens mamma tok en dupp med gutten vår [emoji23] vi måtte være kjempe stille for det er super lytt på hytta. Var så sikker på at det ikke kom til å klaffe den mnd, vi som til vanlig har sex annenhver dag hadde kun sex 3 ganger sist mnd pga sykdom og hyttetur med familie [emoji85]
 
Jeg er gravid etter IVF så spira mi ble fiksa i ei petriskål hos fertilitetsseksjonen ved St Olavs den 25 april[emoji23]
 
Ja! Alle gangene vi har blitt gravide Hehe :p
 
Ikke så veldig romantisk! "Kom igjen, jeg tror jeg har eggløsning! Du kan se på serie etterpå"[emoji23] midt i flyttekaos og tror ingen av oss egentlig ville ha sex[emoji23][emoji85]
 
Ivfbaby her, unnfanget i en petriskål på Ullevål den 5. april! <3
 
Vet ikke, fordi har sex annen hver dag i gj.snitt så det er vanskelig å si. Samt denne gangen har EL blitt forsinket 2uker dvs EL var 4 uker etter siste mens.
 
Jeg har murringer så nå er sikkert tr rett rundt hjørnet!! Var kanskje ikke mensmurringer eller...? :p
 
Back
Topp