Vet du eksakt når og hvor babyen ble unnfanget?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
Ikke 100% eksakt, men er vel to aktuelle dager begge svangerskapene. Brukte eggløsningstester begge gangene. :)
 
Ble unnfanget i et rør i et laboratorie, så ja [emoji14]
 
Med denne så ja. Hadde kun sex en gang på to uker, men det var sent på el-dagen. Så trodde jo ikke det gikk den pp. Med storebror hadde vi litt mer jevnlig sex rundt el og da testet jeg ikke etter el, så da var det tre alternativer.
 
Vet hvor, men siden vi prøvde aktivt så er det jo flere muligheter på når. Ikke så viktig med stålkontroll på akkurat deeet da, syns jeg [emoji28]
 
Vet både hvor og når med førstemann. Andre sånn ca.
 
Har ikke peiling og er imponert over de som vet det (altså de som ikke har hatt IVF :))
 
Fikk hjelp til eggløsning med førstemann så hadde et 12timers vindu hvor jobben måtte gjøres[emoji16]

Kjente eggløsning på andremann (får veldig merkbare smerter) selv om vi ikke fikk hjelp denne gangen, og da var det bare å hive seg rundt [emoji16] Full klaff på begge[emoji4]
 
Ja, med siste mann er det ingen alternativer:p med første kan jeg se hvilken dag som er sannsynlig men da husket jeg ikke situasjonen. Har brukt en app som heter ovuview som mens- og prøvedagbok. Finnes sikkert mange lignende.
 
Jepp! Temping og el-tester er jo greie hjelpemidler [emoji5]️
 
Vet akkurat når el var ja :) pga temping og el tester;)
 
Vet nøyaktig når ja, pga eggløsningstest [emoji38][emoji85]
 
Med exu'en så hadde jeg stålkontroll, for jeg våknet etter at gubben hadde dratt på jobbreise på morgenen og tenkte "oh shit, hvordan skal jeg fortelle han at jeg ble gravid i natt?" Og det var enda flere dager til jeg skulle hatt el.(lest at orgasme kan utløse el, noe det gjorde) og vi prøvde oss på "sikre" dager [emoji23]
 
Samboer var bortreist hele uka, men jeg visste det var EL på gang og "krevde" sex da han kom hjem fra treningsleir [emoji14] Kun den ene gangen som var rundt EL den måneden, så det må ha skjedd da :)
 
Jeg tempet og pga at vi var på to forskjellige steder i landet før EL-dagen, vet jeg akkurat når ting skjedde. Vi møtte hverandre igjen den dagen tempen satte EL[emoji4]
 
Back
Topp