Vet det ikke er lov

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Vet det egentlig ikke er lov å snakke om andre sosiale medier osv her men er det lov å fortelle hvor sinnsykt mye hyggeligere folk det er her inne enn på Facebook? Elsker junigruppa her på babyverden!
Så mange kjekke damer, mye aktivitet og administratorer som har et ordentlig opplegg! Helt fantastisk :D

Synes det hyggelig begge steder jeg :)

Jeg syns det bare er hyggelige folk på Facebook. Og her inne. Kanskje vi ikke er i samme gruppe. Generelt melder jeg meg ut av grupper på Facebook om det er krangling og ufin tone (tenker da på grupper generelt)

Jeg syns det er hyggelige folk begge steder :D har ikke merket noe styr noen steder, så jeg trives supergodt både her inne og på fb junigruppa :)

Vet det egentlig ikke er lov å snakke om andre sosiale medier osv her men er det lov å fortelle hvor sinnsykt mye hyggeligere folk det er her inne enn på Facebook? Elsker junigruppa her på babyverden!
Så mange kjekke damer, mye aktivitet og administratorer som har et ordentlig opplegg! Helt fantastisk :D
Ser ut som vi ikke har funnet rette mennesker og grupper :)

Ikke rotet meg inn på noen termin gruppe på fb denne gangen (etter lang tid her sist graviditet endte jeg på fb med den gjengen da). Syns det er mer oversiktlig å diskutere her og det er masse liv og greie damer :-)

Enig, dere er helt unike alle hver en og er så glad for at jeg har dere å betro meg til med alt av bekymringer osv :). Gull verdt forum og herlige folk:) youre the best :D

Klart det er lov å skryte av alle fantastiske damer her inne :D
Det vi derimot ikkje er så glade i, er at dei fantastiske damene blir rekruttert vekk frå oss :)

Back
Topp