Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MillePille*
sorry men syns ikje noka t tigging t stemme på forum [:'(]
ORIGINAL: *MillePille*Tigger jeg? Alt jeg gjør e jo å legge ut linken slik at folk kan lese min historie og så kan dem jo selv bestemme om de synes om min historie e noe å stemme på... vil ikke akkurat kalle det tigging.
sorry men syns ikje noka t tigging t stemme på forum [:'(]
ORIGINAL: ***Monica***Hehe, dette innlegget minner meg tilbake da jeg kjempet for at folk skulle poste på riktige steder men du ser vell nå at den måtte jeg gi opp for leeenge siden[;)] Så uansett kor stort du skriver eller "skriker" med blokkbokstaver så hjelper det ikke du... et lite tips bare[;)][:)]
disse trådene SKAL på konk.forumet....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
ORIGINAL: ***Monica***Jaja, ser den men tror du virkelig at det hjelper å skrive med den største skriften til meg? Det blir bare dumt i mine øyne[;)]
ORIGINAL: ~Cissi~
ORIGINAL: ***Monica***Hehe, dette innlegget minner meg tilbake da jeg kjempet for at folk skulle poste på riktige steder men du ser vell nå at den måtte jeg gi opp for leeenge siden[;)] Så uansett kor stort du skriver eller "skriker" med blokkbokstaver så hjelper det ikke du... et lite tips bare[;)][:)]
disse trådene SKAL på konk.forumet....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
det har bare vært så mye her inne ang flytting av tråder og slikt [;)][;)][;)]