Vet det har vært mye av disse trådene her men...

~Cissi~

Forumet er livet
*borte*

Da har jeg stemt:)

ORIGINAL: *MillePille*

sorry men syns ikje noka t tigging t stemme på forum [:'(]

sign!

ORIGINAL: nkari

Da har jeg stemt:)
Takker[:)]

ORIGINAL: *MillePille*

sorry men syns ikje noka t tigging t stemme på forum [:'(]

Tigger jeg? Alt jeg gjør e jo å legge ut linken slik at folk kan lese min historie og så kan dem jo selv bestemme om de synes om min historie e noe å stemme på... vil ikke akkurat kalle det tigging.

oi.. folk liker vist ikke at folk gjerne vil ha en ny bil..
virker som alle er grinete og fæle og tror at siden det ble lagd en tråd hvor det står vær så snill å stem på oss, så må man stemme..

men feil.. det må man ikke.. men hvis man vil være hyggelig (!) så kan man jo det..
og har man ikke noe fint å si så hold kjeft. man trenger ikke å få høre fra en gjeng med moody kjærringer at man er drittlei av alle de fæle fattige tiggerne som henger på bv..

stemmer jeg, siden jeg vet hvor vannskelig det er å ikke ha en bil/brukbar bil

Stemt! [:)]

ORIGINAL: reenate

Stemt[:D] Vil du stemme på sangen min?[:)]
Takker[:)] Sangen din har jeg faktisk stemt på før men gjorde det en gang til jeg[:)]

ORIGINAL: ***Monica***

disse trådene SKAL på konk.forumet....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Hehe, dette innlegget minner meg tilbake da jeg kjempet for at folk skulle poste på riktige steder men du ser vell nå at den måtte jeg gi opp for leeenge siden[;)] Så uansett kor stort du skriver eller "skriker" med blokkbokstaver så hjelper det ikke du... et lite tips bare[;)][:)]

ORIGINAL: ~Cissi~

disse trådene SKAL på konk.forumet....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Hehe, dette innlegget minner meg tilbake da jeg kjempet for at folk skulle poste på riktige steder men du ser vell nå at den måtte jeg gi opp for leeenge siden[;)] Så uansett kor stort du skriver eller "skriker" med blokkbokstaver så hjelper det ikke du... et lite tips bare[;)][:)]

det har bare vært så mye her inne ang flytting av tråder og slikt [;)][;)][;)]
Jaja, ser den men tror du virkelig at det hjelper å skrive med den største skriften til meg? Det blir bare dumt i mine øyne[;)]

*dytt*[:)]

Back
Topp