Vet det er veeeeeldig tidlig, meeeen....

Hehe, du er ikke den eneste som er begynt å tenke på utstyr! :p
 
Hehe, jeg driver også og surfer på babyutstyr, mest på barnevogner. Jeg ønsker meg bugaboo buffalo. :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Den ser jeg på også, eller Emmalunga nitro;)


Sent from my iPad using BV Forum
Jepp! Har sett på den også :) Vil liksom ha noe med svingbare hjul som funker selv om det er snø og is ute :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Har Leandersengen øverst på ønskelisten :) Synes den er så fin og praktisk! :D Litt dyr bare :rolleyes:
 
Jeg ønsker meg en Emmaljunga også. Men husker ikke hva den heter . Med 4 vanlige hjul. Ikke svingbare.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Jeg har Storksak Isabella :D Elsker den <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Den ønsker jeg meg!!! I beige . hvilken farge har du ? :)

Jeg har i denne fargen :D Lettere å legge ut bilde enn å forklare :P
storksak isabella.jpeg
Fikk den til birsdagen min av mannen sist jeg gikk gravid <3 Den er så fin, og jeg bruker den som vanlig vekse utenom og ;)
 
*lekker* !!!
Snilleste mannen din,wow! Du ble nok mildt sagt hoppende glad kan jeg tenke meg :)
Ja det er den jeg ønsker meg,men altså i beige.
Hadde ikke takket nei til den sand/grå fargen heller meller :D:D

Jaaa, fineste gaven ever!!! :D :D
Du får hinte litt til din mann og... :P Har du mann btw? Vart litt usikker her, hehe!! =)
 
Kjøper den i mommmy gave til meg selv jeg:) forrige gang kjøpte jeg navn smykke til meg selv til samme prisen;)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Så bra det ikke bare er meg som kikker rundt :p jeg tenker kanskje jeg bare kjøper en vanlig veske jeg med litt god plass i!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Så bra det ikke bare er meg som kikker rundt :p jeg tenker kanskje jeg bare kjøper en vanlig veske jeg med litt god plass i!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg og :) Har egentlig ikke funnet en stelleveske jeg liker skikkelig godt enda, og så kunne jeg tenkt meg å kunne brukt den som vanlig veske etterpå :)
 
Jeg og :) Har egentlig ikke funnet en stelleveske jeg liker skikkelig godt enda, og så kunne jeg tenkt meg å kunne brukt den som vanlig veske etterpå :)
Ja samme her :) Tror nok jeg går for en Michael kors og kjøper disse krokene til å henge på barnevogna så den kan henge :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja samme her :) Tror nok jeg går for en Michael kors og kjøper disse krokene til å henge på barnevogna så den kan henge :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

mk.jpg
Har denne fra før, så jeg lurer på å bare bruke den, dersom den er stor nok da :p
 
Back
Topp