Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
om vi som er gravide kan ta noe for å stoppe diare? (sorry) [:)] alt som går inn kommer fort ut igjen.. hatt det slik et par dager.. ganske slitsomt... [:'(]
hmmm..hørtes ikke godt ut da...jeg ville ringt legen å høre..eller på apoteket!!det er kjedelig asså..har forresten hørt at blåbær skal hjelpe..saft eller syltetøy[:)]prøv..kanskje det hjelper[:D]
masse god bedring ihverfall og lykke til!!!!!!!!![:D][:D]
krysser alt for deg jeg[:D]hvis du liker biolamelk så kanskje biolablåbær er noe også...hmm..det hjalp på villemo ihverfall..da hadde hun diare i 7dager og 7 netter...visste ikke hva jeg sku gjøre med henne,men legen sa blåbær hjelper...hehe[:D]det er jo antioksidanter i det vet du...hihi[:D]føler med deg ihverfall...har hatt det omvendte jeg da..i tre uker nå...er slitsomt det også...hehe[:D]
uff, stakkars deg!
Når datteren min var syk, fikk jeg beskjed av legesekretæren om å gi henne raspet eple. Når du rasper eplet frigir det en stivelse som fungerer mot diare. Diareen hennes stoppet samme dag, så jeg anbefaler deg å prøve[:)] God bedring!