vet dere...

**Moonlight**

Forumet er livet
denne gangen hadde jeg faktisk lyst til å være med på hemmelig venn for første gang jeg og....
Men etter de diskusjonene som er kommet opp nå så har jeg rett og slett mistet lysten.Synd noe så koselig kan bli til en diskusjon i grunn....Om jeg blir med nå så kommer jeg sikkert aldri til å finne den "perfekte" gaven i redsel for at vedkommende ikke skal like gaven.

jeje,bare så dere vet liksom[;)]

Helt fjernt at det skal bli så mye styr for en ting som skal være hyggelig

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: juliejepp

var det ikke bare en person som laga styr da?

Det er vel ikke en person som lager styr, men en som "tør" å si hva hun mener, og det er jo bra! For som vanlig er det mange som har meninger, men ikke kommer med dem før de kan signere en som alt har sagt det [8D]

ok da husker jeg feil[:)]det jeg husker er ei som ble dømt nednom og hjem etter hun var misfornøyd med gaven sin..

men det er vel en risk og ta.og kansje ikke legge så mye i gaven,men og ta det som det er..en hyggelig ting [:)]
burde kansje ikke uttale meg siden jeg ikke er med på dette

ORIGINAL: Jadasåneida

Skal holde kjeft jeg!

du har jo lov å si meningen din du også [:)]

ORIGINAL: skibomsen

Jadasåneida!

Slutt å ta deg nær av ting, vær så snill! Selv om noen skriver at en person (eller fler) laga styr så behøver ikke det automatisk å være deg! Jeg vet hvem som det er referert til og det er såvidt jeg vet ikke deg. Er heller ingen som har sagt at du skal holde kjeft selv om du har en annen mening vel?

Var ikke så veldig alvorlig ment da, men jeg glemte tungesmileyen![8D]
Nei, vet det bare ikke er meg som har ytret sin mening i denne saken her, og ikke holder jeg kjeft heller. Det har du da vel sett.[;)] Men jeg bare gidder ikke gjenta meg selv i det uendelige her.

.

ORIGINAL: HeDa

denne gangen hadde jeg faktisk lyst til å være med på hemmelig venn for første gang jeg og....
Men etter de diskusjonene som er kommet opp nå så har jeg rett og slett mistet lysten.Synd noe så koselig kan bli til en diskusjon i grunn....Om jeg blir med nå så kommer jeg sikkert aldri til å finne den "perfekte" gaven i redsel for at vedkommende ikke skal like gaven.

jeje,bare så dere vet liksom[;)]

Helt enig. Synes hele fokuset og meningen på det som er viktig med hemmelig venn runden er helt borte nå dessverre.

ORIGINAL: Nita84

Enig! Hemmeligvenn skal være koselig. Man kjøper det man selv vil kjøpe det er viktig at man da
kjøper det man selv ville blitt glad for å få og ikke bare kjøper masse stæsj fordi det feks er på salg.
Om det blir en fin ting eller mange små fine ting teller ikke. En gave kjøpt med hjertet er en fin gave, selv
om man ikke alltid kan ha samme smak i feks klær og farger så er det jo en koselig gave og få uannsett!
Synes det var ok sånn de fleste gjorde det sist, skrev str og farger på klær, og at man feks også ønsket
seg leker. Da har man ikke lagt begrensinger, men har skrevet at man feks trenger både klær og leker, men
at man også blir glad for andre ting [:)]

Viktige poeng, det går faktisk an å ønske seg klær og størrelse, nevne hvilkes stil man liker (jeg f.eks hater blonder og prinsessekjoler) og sånne ting, og om man nå ikke får akkurat som man vil ha det, så kan man bli glad og takknemlig likevel. Jeg hadde blitt overlykkelig for noe personlig hjemmelaget i hvertfall, mer omtenksom gave enn det finnes jo ikke.

Poenget med hemmelig venn er jo at man ikke skal bestille noe. Synes det er lov å ønske, skrive str og f.eks vi ønsker oss sommerklær. Så skal det være opp til den hemmelige vennen å kjøpe noe [;)]

Jeg pleier aldri skrive så detaljert hva vi ønsker, for vil jo at det skal være en overraskelse.

ORIGINAL: LinnSB*

Helt fjernt at det skal bli så mye styr for en ting som skal være hyggelig

Helt enig!!!!! Skjerpings jenter[;)]

Back
Topp