VET DERE NÅR UNNFANGELSEN SKJEDDE?

Mai10+Mai12

Forumet er livet
 denne gangen vet jeg ikke. sist gang jeg var gravid, tok jeg eggløsningstester og vet nøyaktig hvilken dag det skjedde :)
 
hadde sex 4dager på rad under el så har sånn ca peiling 
 
Det er vel nesten umulig å vite, siden egget og sæden kan leve en stund? Jeg var noen dager over den mest trygge perioden, så trodde ikke at jeg var (kunne bli) gravid da, men det gikk det....
 
Aner ikke for el testen var aldri positiv denne gangen... Blir spennende å se hva ul i uke 18 sier :)
 
Nei, vet det ikke sikkert.. Men sånn ca :)
 
ANER ikke, da jeg ble gravid rett etter utskrapningen, så kunne ikke bruke ELtester også......
 
Jeg vet nøyaktig hvilken dag det skjedde (A)
 
Vi hadde sex ÈN gang, så ja jeg vet når lille i magen ble laget <3 Han ble forreste laget på hytta på fjellet. Med 4 sovende søsken rundt seg - og jeg og pappaen prøvde å være kjeeeeeeeeepestille - og det gikk jo... ja... bra hehe =)

Sykt i grunn... EN gang sex, ppiller OG sterilisert mann = baby... Trodde virkelig ikke det gikk an jeg =) Men det gjorde det jo! Skal aldri slutte å tro på mirakler!
 
Jeg vet når vi hadde sex og jeg vet når jeg hadde eggløsning, men jeg aner jo ikke når befruktningen skjedde.
 
Back
Topp