Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vet de fleste av dere kjønnet til barnet dere bærer på? Den dagen eg eg blir gravid,så tror eg ikke eg vil vite det[:)] Litt ekstra spenning ved fødselen[:D] Er jo greit å vite slik at en kan handle klær,men er litt spennende se babyen selv.. Eller hva mener dere?[;)]
hehe[:D] Virker ut som de fleste vil vite kjønnet? Er vel like spennende ved fødselen om man vet kjønnet eller ikke.. Fødselen er jo en glede i seg selv[;)] Ser du går på overtid, tungt?
Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite, men nå har jeg omsbestemt meg.
Tenker at det er mye greiere å kjøpe inn ting, strikke osv hvis jeg vet kjønnet. Og så er det morsomt hvis man har navn på babyen allerede i magen tenker jeg. Kanskje det er lettere for mannen å knytte seg til babyen da? Vetb at mannen min har nevnt noe om det!
Men aller først må jeg klare kunststykket å bli gravid!
Lykke til med prøvingen[:D] Litt vanskelig å si hva eg kommer til å gjøre,men tror eg velger å vente til eg kan se kjønnet selv[:D] Navn å slikt har eg allerde klart.. Om faren er med på ultralydene så får han kanskje han blir litt mer knyttet til ungen da?
Vi vil vente med det til den kan avsløre det sjøl! Har liksom alltid syntes at det er det som er det rette! Men andre skal sjølvsagt få lov til å finne ut om dei venter gutt eller jente! Men eg vil vente til den store dagen!
Har forresten funne ut at eg har termin på morsdagen neste år! Trur eg iallefall..... Er ikkje det alltid 2. søndagen i februar? Og det er 12. feb neste år! Hadde vore stas og født på morsdagen då! [;)]